Opel Astra GTC se možná navenek od pětidveřové verze dost liší, ale uvnitř se mu velmi podobá, což má jak silné, tak i slabé stránky. Všechny prvky jsou hezky zakončené a dobře smontované dohromady, avšak použité materiály se svou kvalitou nemohou rovnat těm, které jsou použity u Volkswagenu Scirocco, jednoho z konkurentů GTC, a interiér jako takový ve srovnání s dramatickým exteriérem postrádá vkus. Kabinu můžete podstatně oživit volitelným koženým čalouněním Morello Red, které bude skvěle ladit s červeným osvětlením pod řadicí pákou, ve dveřích a za přístrojovou deskou, jež se spustí po stisknutí tlačítka Sport (pokud se rozhodnete pro adaptivní odpružení FlexRide). Jedná se o elegantní prvek, který se opravdu povedl. Nicméně hladké linie exteriéru bohužel ubírají na viditelnosti. Kvůli malým zadním oknům je špatně vidět dozadu, zatímco šikmé, dlouhé a tlusté A sloupky způsobují horší rozhled při vjezdu do křižovatky. Částečně to ale kompenzují zpětná zrcátka, která vám poskytnou jasný výhled za vozidlo. Ukazatele na přístrojové desce jsou čitelné a atraktivně zpracované a displej systému TFT infotainment má čistý a ostrý obraz. Středová konzole obsahuje nesčetné množství tlačítek a, i když jsou všechna pečlivě označená, může vám chvíli trvat, než se je naučíte používat intuitivně a bez toho, aniž byste se na ně museli dívat. Některá z nich jsou tak trochu nešikovně rozmístěná - to například platí pro tři tlačítka adaptivního odpružení FlexRide, která se nacházejí na třech různých místech namísto toho, aby byla hezky pohromadě. Mezi výhody Opelu Astra GTC také patří prostorná kabina, což se týká hlavně předních sedadel. Na zadních sedadlech je sice také spousta místa na hlavu a nohy, nastupování a vystupování však může být problematické, ostatně jako u všech třídveřových aut. Kufr má kapacitu 350 litrů a po sklopení zadních sedadel se ještě rozšíří na 1165 litrů. Sedadla jsou u všech modelů pohodlná a poskytují dostatečnou podporu. Třída SRi navíc nabízí vylepšenou boční opěru.
80%