80%
Obsah
Řidičské dojmy
Opel Astra GTC byl navržen tak, aby si bez problému poradil se zatáčkami, což se výrobci povedlo, protože je zvládá i v takové rychlosti, ve které by si na ně většina řidičů ani netroufla, a přitom si zachovává pevnou a stabilní jízdu. Při přejíždění přes hrbolaté silnice a výmoly je také relativně pohodlný. 18” ALU kola, která přicházejí ve standardní výbavě (je možné zvolit i 20” kola), disponují pneumatikami s nízkým profilem, který při jízdě poskytuje poměrně dobrou úroveň komfortu.
Přední…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Opel Astra GTC se možná navenek od pětidveřové verze dost liší, ale uvnitř se mu velmi podobá, což má jak silné, tak i slabé stránky. Všechny prvky jsou hezky zakončené a dobře smontované dohromady, avšak použité materiály se svou kvalitou nemohou rovnat těm, které jsou použity u Volkswagenu Scirocco, jednoho z konkurentů GTC, a interiér jako takový ve srovnání s dramatickým exteriérem postrádá vkus.
Kabinu můžete podstatně oživit volitelným koženým čalouněním Morello Red, které bude skvěle…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Nenechte se zmást jménem tohoto Opelu Astra. I když GTC může znít podobně jako GTE - označení, které dostávaly vysoce výkonné verze Opelu Astra v minulosti - jedná se v podstatě o náhradu za třídveřový model Astra Sport Hatch. Společnost Opel však do GTC vnesla i trochu šťávy, díky čemuž lehce připomíná kupé.
I když jde stále na první pohled poznat, že se jedná o Astru, verze GTC má mnohem atraktivnější vzhled a s metalízou vypadá velice působivě. Exteriér vozu má ve skutečnosti s…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Špatná viditelnost, a to obzvláště vzadu. Interiér se od hatchbacku příliš neliší.
- Stabilní a příjemné ovládání. Standardní vybavení na dobré úrovni. Osobitý styl.
80%