Všechny verze modelu Prius + přicházejí s benzínovým hybridním motorem o objemu 1,8 litru, který je stejným systémem, jaký najdete v modelech Lexus CT 200h, Auris Hybrid a pětimístném Priusu. Dodává se s těmito výhodami a nevýhodami jako u těchto vozů - je to spolehlivé, obecně poměrně skromné a uvolněné, ale může být hlasité a hrubé. Je mnohem vhodnější pro jízdu ve městech než ke zkroucení venkovských silnic. Ve městě je opravdu velmi dobré. Standardní automatická převodovka CVT je velmi snadná k tomu, abyste se dostali do pohybu v pomalé, zastavené startovní dopravě. Bude běhat tiše jako čistý EV při nízkých rychlostech na krátké vzdálenosti a dokonce i když motor nastartuje, bude to poměrně tiše při rychlostech města. To trvá druidgery z řady červených světel nebo dlouhé tailback. Není to však dobrá zpráva. Přenos CVT je navržen tak, aby našel optimální otáčky motoru a zůstal tam, aby bylo dosaženo plynulého zrychlení. Bohužel to znamená, že pokud motor zrychlíte, motor vydá hrubý a nepříjemný zvuk. Pokud žijete ve venkovských oblastech, kde jste stále a mimo škrtící klapku po celou dobu, rychle naroste. Na dálnici není to mnohem lepší, kde je vidět hluk motoru a hluk větru a pneumatiky. Ti, kteří si koupí sedmimístný MPV, obzvláště jeden s hybridním hnacím systémem, budou pravděpodobně vidět zájem o záležitost jako druhotnou záležitost - což je dobrá zpráva, protože Prius + je kompetentní, ale bezvýznamný. Řízení je lehké a přiměřeně přesné, ale poměrně umělé, ale na plusové straně, závěs nabízí obecně dobrou jízdní kvalitu a udržuje tělo v kotouči na přijatelné úrovni. Bohužel to nestačí naplnit Prius + zvlášť příjemnou manipulací, zvláště ve srovnání s Ford S-MAX. Prius + je navržen tak, aby byl uvolněný a snadno ovladatelný. Převodovka CVT vás vyzývá k tomu, abyste byli s vaší pravou nohou trochu jemnější, což by mělo pomoci dosáhnout lepší spotřeby paliva. Oficiální číslo je 68,9 mvg pro trochu levnější Icon trim stupeň a měli byste vidět více než 50mpg v reálném světě řízení. Pokud jste ekologičkou, oceníte čistotu hybridního systému - vydává jen 96g / km CO2 v obložení ikon, což je pro všechny MPV velmi nízké. Navíc, protože je to benzín, dělá mnohem méně NOX a částic - emise, které jsou pro lidi škodlivé, pokud se jim dýchají - a je to pro podnikové uživatele levnější díky nižšímu poměru Benefit in Kind.
60%