Předchozí Prius měl pověst, že je spíše bez radosti řídit. Toto není hlaveň smíchu, ale je to dokonalý, s přesným, přesným řízením a slušnými jízdními vlastnostmi od známého systému zavěšení, který dovoluje, aby byl tento vůz ukotvený přes těsné zákoutí a zřídkakdy se otřásl i na špatných plochách. Prius nemusí mít dynamický pozaď Ford Focus, ale nyní je nenápadně kompetentní. Možná budete překvapeni, že jeho benzínový motor je těžký čtyřválcový motor o objemu 1800cc, který nahrazuje 1,5, který někdy musel tvrdě pracovat na svém životě. Nový motor táhne čistě a hladce a na rychlostních silnicích se zdá, že nejsou zvláště zdůrazněny, něco, co kritici starého Priusu řekl, byl trochu slabý. Existuje nejrůznější chytré pomůcky pro efektivitu, od elektrického čerpadla, recirkulace a chlazení výfukových plynů a dokonce i systému solární pohonné jednotky, který byl prokázán jako první na světě, ale je k dispozici pouze na dražších verzích vozu. Výkonně, Prius se dostane na 62 mil za hodinu za něco málo přes 10 sekund a je schopen dosáhnout rychlosti 112 mil za hodinu - elektromotor dokáže spravovat až 31 mil za hodinu. Toyota tvrdí, že kombinovaný mpg dosahuje až 72,4 m / s, a přestože je pravděpodobné, že by reálné světové hospodářství zasáhlo tyto úrovně, majitelé vyjíždějících vozů Prius hlásili téměř 60 mld. Výtěžků a toto by mělo být ještě lepší. Co se týče emisí, Prius uvádí 89 g / km CO2 - lepší než 99g / km, které se mohou pochlubit startovacím a startovacím motorem o objemu 1,6 litru, Ford Focus ECOnetic a Volkswagen Golf BlueMotion, ale tyto vozy jsou ojediněle úspornější a levnější očekávají, že budou stále efektivnější. Toyota pohání jako konvenční dvoucestný automatický převod a jeho nepřetržitě proměnná převodovka jde o své podnikání s nízkým klíčem, bez trhnutí. To se týká přechodu z elektrického pohonu na benzin a systému zastavení / startování motoru, který je lehčí a kompaktnější než předtím. Vůz může bez problémů sklouznout z téměř tichého, elektrického pohybu města, který je důkladně uvolňující a jedním z jeho nejlepších vlastností, na benzinovou energii. Podobně i řízení a brzdové vstupy zůstávají v souladu s tím, co dělá auto. Je to všechno chytrá věc, která funguje dobře, a systém sám se ukázal jako tvrdý a dlouhý život, s taxíky Prius, které dosahují velmi velkých kilometrů, aniž by se něco zklamalo. Celkově nejnovější verze představuje velký krok kupředu dynamicky nad svým předchůdcem. Kdokoliv bičování nahoru a dolů po dálnicích by stále mohl myslet, že moderní motorová nafta bude mít větší smysl, protože Prius by strávil hodně času tím, že by si přiměl všechny své chytré elektrické kousky, než aby je použil k pohonu. Ale kolem města to funguje velmi dobře a je civilizovaný, stres-omezující společník, stejně jako trochu životní styl prohlášení. V Priusu jsou tři "režimy" řízení. Od začátku a při rychlostech nižších než 31 km / hod. Pracuje Prius automaticky v režimu EV s využitím samotného výkonu elektromotoru. Ovladač může také ručně zvolit režim EV, přičemž rozsah jízdy je dán úrovní nabití baterie. V městském provozu pracuje s minimálním hlukem a nulovými emisemi a při vypnutí zážehového motoru v režimu EV přispívá k výraznému snížení celkové spotřeby paliva. V režimu ECO se sníží odezva škrticí klapky na agresivní vstupy pedálu akcelerace a regulace klimatizace je nastavena pro lepší spotřebu paliva. V závislosti na aktuálních podmínkách jízdy může režim ECO pomoci řidičům dosáhnout snížení spotřeby paliva o 10 až 15%. Konečně je zde režim POWER - určitě trochu rozpor pro vozidlo navržené tak, aby bylo šetrné k životnímu prostředí -, který upravuje odezvu na vstupy škrticí klapky, zvyšuje sílu ke zlepšení akcelerace a poskytuje větší radost z jízdy.
60%