Interiér vozu Prius odráží ostřejší tvar vnější strany. Centrálně namontovaný digitální přístrojový cluster a zejména středová konzola jsou nyní spíše nepravděpodobné. Na nákladnějších verzích je také zobrazen head-up, který odráží to, co má pomlčka v pravém dolním rohu čelního skla, a funguje velmi dobře. Vesmírná kabina bude pohodlně sedět pět, ačkoli podstatné baterie a řídící systémy automobilů znamenají, že botka je poněkud mělká, nicméně prostor pro zavazadla může být užitečně rozšířen tím, že se sklopí opěradla zadních sedadel. Stejně jako u většiny návrhů detailů automobilů, jsou to jednoduché a dobře promyšlené. Spíše než tradiční voliče, je uprostřed palubní desky zobrazen digitální displej. Zobrazuje rychlost a hladinu paliva, ale může být nastavena tak, aby zobrazovala ikonu Eco Drive Monitor - užitečnou lištu, která ukazuje, kdy se baterie dobíjí a jak efektivně řídíte. Existuje také historický záznam, který vám ukáže, jak efektivní je vaše poslední jízda - je lepší, že se může stát zcela návyková. Na všech modelech je standardně dodáván nový head-up displej. To předkládá klíčové informace na základnu čelního skla, takže je může číst řidič, aniž byste si zvedli oči z cesty. Kromě rychlosti a zobrazení ekologických jízd zobrazuje také podrobnosti o navigaci po jednotlivých kolech (pokud je nasazen navigační systém). Displej může být nastaven na výšku a jas, nebo může být úplně vypnut. Jednou z oblíbených funkcí jsou přepínače dotykové stopy, které jsou ovládané dotykovým ovládáním namontovaným na volantu, které vám umožňují ovládat funkce, aniž byste museli dívat se dolů nebo si vzít ruce z kolečka. Když se dotýkáte horní části spínače, na středním panelu se automaticky rozsvítí displej - žlutý světelný paprsek se pohybuje po špičce prstu na požadovanou funkci, kterou lze pak vybrat stisknutím tlačítka. Uprostřed palubní desky je umístěn centrální "můstek", který umisťuje převodovku v blízkosti ruky řidiče a také vytváří velkou spodní úložnou plochu. K dispozici je také plnofarební multi-informační displej s ovládacími prvky pro klimatizaci, audio systém a satelitní navigaci. Všechny modely mají standardní automatickou klimatizaci a navíc je k dispozici volitelná solární ventilační systém, který je k dispozici ve verzích T Spirit. To zastaví, když je kabina příliš horká, když je vůz zaparkován, a obsahuje funkci dálkového ovládání, která zapne systém klimatizace po dobu tří minut a ochlazuje kabinu před vstupem. V Priusu je spousta místa - je to delší Toyota Auris a dělá dobrý rodinný vůz díky velkému botu, který má široký nákladní podlahu a nízký bootlip. Je zde více prostoru zavazadlového prostoru než Volkswagen Golf a zadní sedadla mají obvyklý rozchod 60/40 a také sklopení, což vytváří dlouhou plochu pro věci, jako jsou například kola. K dispozici je praktický zásobník pod podlahou, který je ideální pro věci, které se jinak budou sklouzávat, zatímco v přední části je dobré skladování včetně schránky na oddělené úrovni a velkého centrálního koše mezi sedadly. Vybavení od zahájení (srpen 2009): model T3 je základní model a má head-up displej, promítá klíčová data o vozidle na čelní sklo řady řidičů, nové multifunkční ovládání Toyota Touch Tracer na volantu, inteligentní (dveře řidiče) a start, sedm airbagů včetně kolenního airbagu řidiče, vyhřívaná zpětná zrcátka, přední mlhové světlomety, automatická klimatizace, elektrické okna, 15palcová kola z lehkých slitin a stereo CD. T4 přidává 17palcová kola z lehkých slitin, bezklíčový vstup na všech dveřích, Bluetooth, osmi reproduktory a stěrače. T Spirit je špičkový model a je dodáván s navigačním systémem HDD (pevný disk) a hudební knihovnou plus asistentem při parkování se zadní parkovací kamerou.
60%