60%
Obsah
Řidičské dojmy
Při normální jízdě vyjíždíte a pohněte elektrickou energii. Motor 500V dodává točivý moment 50kW a 400Nm, což je zhruba ekvivalent 1,2 litrového zážehového motoru. Poté, když vyjíždíte, 1,5 litrový benzinový motor se střídá v obou, aby se baterie dobíjely a poháněly kola. Během náhlého zrychlení poskytuje elektromotor záložní zdroj zážehového motoru. Poté, když se zdvihnete, narážející kola otáčejí generátorem a znovu nabíjí akumulátor. Jakmile se baterie několikrát nabije a poté, co si zvyknete na nezbytnou jízdní techniku, můžete začít přiblížit se k městu 56,5 m (městské) až 67,3 m (mimo městské), kterému je vůz schopen. Alternativně můžete stisknout tlačítko EV a pohon na samotném elektrickém motoru, což vytváří nulové emise a prakticky tichý pohon. Toyota volá systém Hybrid Synergy Drive. Přemýšlel jsem o autě po mém krátkém testu a překvapením je, jak snadné je zvyknout si na to. Každý, kdo vůbec může řídit, může řídit vozidlo Prius II, aniž by si uvědomil, že auto bylo poháněno a zastaveno zcela jiným způsobem, než si zvykli. Dokonce i řízení má pocit, manipulace je v pořádku a na rozdíl od Touranu jsou malá okna v předních sloupcích skutečně použitelná. Ať už se cítíte ctnostně řídit Prius nebo ne, určitě nemusíte trpět. Je to trochu jako lezení na jemné učení křivky, pak být překvapen a potěšen novými funkcemi, které objevíte a vaše postupné zvládnutí je.
Interiér
Dokonce vypadá futuristicky, jak uvnitř, tak uvnitř. Namísto běžné palubní desky je řidič konfrontován s velkou obrazovkou počítače a digitálním rychloměrem. Rychlost je tak jasná a uvolňuje se tak nastavení volantu a okamžitě se zdá, že všechny běžné palubní desky vypadají beznadějně a směšně staromódní. Stisknete elektronický klíč do zásuvky, stisknete spouštěcí tlačítko a přístroj začne fungovat. Poté místo toho, abyste museli absolvovat magisterský titul v oblasti výpočetní techniky,…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Jdi do budoucnosti. Zítřejší auto. Auto dalšího desetiletí. Všichni jsme slyšeli tento druh humbuk před tím. Kromě tvaru nového modelu Toyota Prius II to všechno je pravda. Japonci mají některé docela dobré diesely. Toyota's 1.4 D-4D je nejlepší malý diesel na světě. A přesto, navzdory ekonomickým výhodám, je smutná pověst naftového motoru proti tomu. Proto se za posledních deset let Japonci rozvíjeli a zdokonalovali hybridy. Jinými slovy, vozy, které kombinují benzínové motory, elektrické…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Mnohem lepší než originál. Pohodlný, praktický, bezpečný a úsporný hybrid. Vypadá dobře také. Prius Taxis běží na 400 000 mil plus s velmi malými potížemi.
- Není to chyba, ale neočekávejte, že dosáhnete úžasného mpg na čisté dálnici. Hybridní pohon se neregeneruje konstantní rychlostí.
60%
Toyota Prius na prodej
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 43 000 km
- Cena
- 239 000 Kč
- Vyrobeno
- 2004
- Tachometr
- 355 000 km
- Cena
- 119 000 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 137 782 km
- Cena
- 171 900 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 144 000 km
- Cena
- 352 000 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 72 367 km
- Cena
- 350 000 Kč
- Vyrobeno
- 2014
- Tachometr
- 110 051 km
- Cena
- 300 000 Kč
- Vyrobeno
- 2015
- Tachometr
- 175 853 km
- Cena
- 320 000 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 133 328 km
- Cena
- 270 000 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 162 014 km
- Cena
- 240 000 Kč