Toyota se přestěhovala od základů k původnímu Aygo, což dává této generaci více plyšové kabiny. Je tam méně vystavený kov, lepší prostor a lepší komfort, včetně širších a více podpůrných sedadel. Sedadlo řidiče je dodáváno standardně s výškami (kromě modelů na základní úrovni x), takže i když je sloupek řízení nastavitelný pouze na výšku a nedosahuje se, je snadné najít pohodlnou polohu, dokonce i když jste vysokí. Jednotka přístrojů je jednoduchá a ovládá se velkým tachometrem s digitálním počítadlem otáček na boku. Všechno je zabudováno do sloupku řízení a pohybuje se s ním, takže displej můžete vždy vidět. Uprostřed je digitální palubní počítač, ale displej vypadá docela oproti konkurenčním vozům. Stejně tak indikátor a stopky stírače stěrače mají trochu starý klobouk. Stejně jako v exteriéru, Toyota má zájem zvýraznit "hravý" design, který je součástí interiéru. Některé věci zůstanou, stejně jako rotující kruhové větrací otvory, ale nyní je k dispozici řada možností přizpůsobení, jako je Inspire pack, který dodává obklopující páku řadicí páky a větrací otvory tak, aby odpovídaly všem vnějším barvám a lesklé černé povrchové úpravě pro ostatní. Sada Intense dodává přístrojový panel, středovou konzolu a převodový stupeň. Tito jistě zvednou kabinu a dávají jí lepší výhled. Nicméně, to není docela sofistikovanost, aby odpovídala Volkswagen nahoru. Rovněž nemůže odpovídat prostoru pro vzpřímenou vzadu - je to přiměřené, ale neplatí pro Volkswagen, zatímco je i botka menší. Maximální nosný prostor se zvýšil na 168 litrů (a obsahuje rezervní kolo pro rezervní prostor), ale hore má 251 litrů. Kupodivu téměř identický Citroen C1 má více místa na 196 litrů. Celkové uspořádání a povrch interiéru je impozantní a ačkoli nejsou žádné měkké plasty, tvrdší materiály použité na dveřích a dashtop se alespoň cítí odolné a trvanlivé spíše než levné. Vzhledem k ceně Aygo je to více než přijatelné. Skladování je dobré, i přes úzké kapsy dveří, se dvěma držáky na nápoje před řadicí pákou a malým krytem před ním. Špičkové modely přicházejí s dotykovým informačním systémem nazývaným x-touch, který je snadno použitelný s jasným displejem. Má sedmipalcový displej a také standardní reverzní kameru - první z malých vozů této velikosti. Vedle toho, že obsahuje funkci DAB, Bluetooth a funkci MirrorLink, která pracuje s určitými smartphony a replikuje displej telefonu, včetně některých aplikací, na dotykovém displeji. Je k dispozici volitelný balíček x 395, který je dobrou hodnotou a přestože nejde o nejpokročilejší systém, je dost dobrý pro získání z A do B a zahrnuje evropské mapování. Všechny modely modelů Aygo, kromě vstupní úrovně x, jsou vybaveny multifunkčním volantem. Vedle standardního Aygo je také Aygo x-vlna, která je vybavena elektricky ovládanou textilní střechou. Standardní vybavení: Aygo x má 14-palcová ocelová kola, denní světla LED, stereo s dvěma reproduktory s USB, elektrická přední okna, Isofix, ovládání stability vozidla s asistencí při startu kola, monitor tlaku v pneumatikách a řidič, přední spolujezdec a záclonové airbagy. x-play přidává 15-palcová ocelová kola, piano černá přední část x, povrchová úprava kolečka a zrcátka, kožený volant a výbava řadicí páky, stereo systém se čtyřmi reproduktory, Bluetooth, multifunkční volant, klimatizace, otáčkoměr, nastavení výšky sedadla a sklopení zadních sedadel 50/50. x-press je dodáván s 15-palcovými hliníkovými koly z hliníkové slitiny, zadní nárazník s klavírní černou výplní, pianové černé prodloužení na sloupcích čelního skla, přední mlhové světlomety, sportovní sedačky, kožené interiérové dveře pochromované, přístrojové desky z těla, lesklá černá středová konzola a prostor pro odvzdušnění, DAB, x-touch multimediální systém a reverzní kameru. x-cite je speciální edice a je dodávána v oranžové závitové barvě s 15palcovými lesklými černými slitinami s oranžovými středovými uzávěry, lesklými černými dveřmi, zadním nárazníkem na klavírní černou vložku, prodloužením klavírního černého čelního skla, předními mlhovými světly, , DAB, reverzní kameru, monitor tlaku v pneumatikách a multimediální systém x-touch. x-clusive je druhým speciálním vydáním a má černou barvu, 15palcovou opracovanou povrchovou úpravu, chromový přední x a prodloužení sloupku čelního skla, chromový zadní nárazník, přední mlhové světlomety, chromové vnitřní dveře, piano černá přístrojová deska a centrum konzola, DAB, reverzní kamera, multimediální systém x-touch a automatické světlomety.
80%