Jděte a pomocný elektrický posilovač řízení s proměnlivou asistencí je velmi lehký, přesto přenáší přiměřený pocit. Převodovka vypadá zpočátku poněkud nedbalá, ale nikdy jsem se nepřesunula, takže je to dost přesné. Manipulace je podrážděná a veselá jako Panda. Žádné ošklivé překvapení, s větší přilnavostí, jak budete tlačit spíše než méně. Kvalita jízdy je velmi dobrá u standardních pneumatik 155/65 R14. Motor není přesně odvzdušňovač, ale s maximálním točivým momentem při 3 600 ot / min a velmi rozumnými převodovými poměry můžete bezpečně předjet. 2. je dobré pro více než 50 a 3. místo pro více než 70. Od třetího můžete vyskočit přímo do 5. v normální jízdě. Ve skutečnosti se mění velmi úhledně od 3. do 5., téměř jako kdyby to bylo navrženo. Na dálnici je šťastně plavba při mnohem větších rychlostech, než jsou v současnosti povoleny, s minimálním hlukem větru, motoru a pneumatiky, a nehrozí. O týden později jsem se vydal na slavnou Millbrook projížďku na kopci, což dokazuje jemnější body nebo slabosti jakéhokoli vozu lépe než kterýkoli jiný track na světě. K nesmírnému zásluhu Ayga to skutečně zářilo bez jakýchkoli ošklivých vlastností. Takže tam bude určitě mnoho lidí, kteří řídí Ayga s úsměvy na tvářích. Můžete mít libovolnou barvu, jakou se vám líbí, pokud je to pevné chilli červené, nebo na Aygo + a Sport, volitelná extra-cost Ice Blue nebo Carbon Quartz black metallic. K dalším možnostem patří klimatizace, cestovní balíček, který je Samsonite pytlovina s kapsou na CD, tašku na vozík a batoh. A navigační balíček, který se skládá z přenosného systému Satnav s dotykovým displejem Tom Tom Go pokrytého 3 roky záruční a mapovací aktualizace. Toyota žádá odběratelé, aby spíše mysleli na celkové provozní náklady než na nízké ceny, což je dost spravedlivé. Yaris ukázal, jak dobře si malé Toyotas může udržet svou hodnotu. A skutečnost, že Citroën a Peugeot budou nabízet své vlastní mírně odlišné verze, přispívá k přitažlivosti a usnadňuje obsluhu vozů. MMT je elektronicky řízená elektrická spojka manuální představující jako automatický. Vzor řazení je velmi jednoduchý. Stačí je přesunout přes bránu pro standardní auto. Poté se ručně změní stisknutím vpřed pro dolů a zpět pro změnu. Vlevo v autě změna z 1. na 2. přichází s výpadem, dokud se nenaučíte zvednout urychlovač, abyste mu pomohli. Ostatní změny jsou obecně hladší. Pracuje nejlépe ručně. Zjistil jsem, že jsem to samozřejmě nechal na Disku, když jsem chtěl být líný a měnit se ručně, když jsem potřeboval dostat krok. Ačkoli není tak hladký jako plně automatický nebo Honda je vynikající CVT, je to přinejmenším přijatelné pro lidi, kteří potřebují automatické, ale nechtějí jít na úkor jednoho. Je to také úspornější na palivo než plně automatické.
80%