K dispozici jsou tři stupně výbavy: Aygo, Aygo + a Sport a výběr manuální nebo "MMT" (Multi-Mode Manual) elektrická spojka poloautomatické. Nest rok bude také 53bhp 1,4 PSA nafta (ne diesel Toyota jako použitý v Yaris, MINI a Corolla). Existuje výběr ze dvou postranních dveří nebo čtyř, a čtyři neznáší náklady nebo váhu, protože zadní okna se prostě otevřou, spíše než navíjejí nahoru a dolů. Zpočátku to všechno připadá trochu křehké, protože Toyota používá tenký plech v hmatových bitech, které neposkytují konstrukční pevnost, jako jsou dveře a kapota. Ale 50% karoserie je vysoce pevná ocel a většina z nich je galvanizovaná, což umožňuje 12 letou záruku na perforaci v době, kdy jiní výrobci snižují své záruky proti korozi. Zadní sedadla se skládají dolů a to je stejně jako u FIAT Panda a základního modelu Citroen C2. "Policový policek" jen pop-fit na pár oka a, aby se ušetřily zbytečné náklady, je zvednut pouze jedním kordem místo obvyklých dvou. Hatchback je prostě velké zadní okno, takže je vysoký prah. A samotný zavazadlový prostor je malý: pouhých 139 litrů, ale dost pro průměrný výlet v supermarketu. Alespoň tašky nebudou spadnout. Volant se nastavuje nahoru a dolů a vezme s sebou přístrojovou čepičku, takže se nic nezakrývá, ačkoli někteří řidiči mohou najít těžké čtení displeje. Všechny ovládací prvky jsou tam, kde byste očekávali, že budou, aniž byste museli kontrolovat příručku a fungovat dobře. Všechny úrovně výbavy jsou dodávány s rádiem / CD přehrávačem se zásuvkou MP3, zatímco Sport získává roztomilý otáčkoměr na samostatném podvozku, který vychází z hlavního panelu přístrojů. Sedadla jsou v pořádku, minimálně 80 mil, což je délka zkušební trasy. Existuje spousta míst pro uložení drobných předmětů, takže se nebudou pohybovat. Špičková deska má vysoce moderní vzhled uhlíkových vláken. Jediné stěračové pantografy jsou uspořádány tak, aby správně vyčistili stranu řidiče.
80%