60%
Obsah
Řidičské dojmy
Volba motoru je omezena na jeden benzin a dva dieselové motory. Čtyřválcový benzín je v podstatě nejrychlejší v rozsahu, přičemž 1,8-litrová jednotka vyrábí 147 koní a dosahuje rychlosti 9 km / h. Benzín je také jediným motorem, který má k dispozici automatickou volbu - Multidrive S CVT - ale vzhledem k volbě jsme se drželi se šestistupňovou příručkou, kvůli tomu, že CVT je poněkud pomalý, s nedostatečnými změnami, díky nimž je Avensis cítí se značně pomaleji. Několik řidičů Avensis se postará o naprosto jasné výkony a my jsme zjistili, že 1,8 benzínu je rafinovaný a dostatečně tichý pro každodenní jízdu. Úspora paliva je průměrná ve srovnání s některými ze svých konkurentů, s nárokovanými emisemi CO2 47,1 a 139 g / km. V případě, že by vám to vyžádalo kilometrový výkon, doporučujeme 1,6-litrový diesel, který se vrátí až na 67,3 mph. Dieselový motor 112PS není tak rychlý jako u benzinové - zrychlení 0-62 mil / h je 11,4 sekundy, což je téměř o dvě vteřiny pomalejší - ale zlepšení ekonomiky je více než nahradit nedostatky. Emisí jsou také nižší, přičemž 108g / km CO2. Opět to však není tak dobré jako Ford Mondeo nebo Škoda Octavia, oba nabízejí sub-100g / km a volnou silniční daň. Ti, kteří chtějí větší výkon, se mohou rozhodnout pro diesel s objemem 2,0 litru, s výkonem 143 koní a rychlostí 9 km. Požadovaná spotřeba paliva činí 62,8 mph s emisemi CO2 119 g / km, což není špatné a lepší je také lepší vylepšení, s dobrou úrovní zrychlení středního rychlostního stupně a tichým provozem rychlostí dálnice. Ovšem manipulace s Avensis je méně působivá, přestože se v koutcích učí řidiče a mnoho těles se učí. Opravdu, zatímco Avensis je jemný společník na dálnici s nízkým hlukem a jemnou jízdou, věci se rychle zhoršují na řadách zatáček, se spoustou tělesných učení a zřetelným nedostatkem přesnosti řízení.
Interiér
Kvalita interiéru je obecně dobrá, s dobrou kvalitou a množstvím úložného prostoru. Vskutku, odkládací schránka a centrální skříň jsou obrovské, zatímco hluboké kapsy dodávají každodenní použitelnost Toyoty. Tam jsou také některé pěkné měkké-dotykové materiály, ale kabina je propadlá v některých oblastech nevýrazné styling a levné šedé plasty. Zjednodušující konstrukce umožňuje snadnou navigaci v kabině, přehledné ovládací prvky a tlačítka na všech ovládacích prvcích automobilu. Aktivní modely…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Toyota Avensis je typickým rozumným salonem. Upřednostňuje hodnotu a praktičnost ve stylu a vzrušení z jízdy. V důsledku toho je Avensis prostorný, dobře vybavený a může se pochlubit vysokou úrovní pohodlí a zdokonalení. Ukazuje však svůj věk, s neuspokojivým vnitřním stylingem a neochvějným pohonem. Třetí generace modelu Avensis byla uvedena v roce 2009 a dostala se v roce 2015 významné aktualizace, aby byla v souladu s konkurencí - jmenovitě Ford Mondeo, Škoda Octavia a Mazda 6. Tyto…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Dobře vybavený a snadno ovladatelný. Pohodlný křižník na dlouhé vzdálenosti. Spousta vnitřního prostoru.
- Nevýrazný styl interiéru a ven. Není obzvláště zábavné řídit. Kromě dvoulitrového naftového motoru je zapotřebí, aby motory byly tvrdě zpracovány, aby získaly smysluplný výkon.
60%
Toyota Avensis na prodej
- Vyrobeno
- 2004
- Tachometr
- 205 225 km
- Cena
- 114 900 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 192 388 km
- Cena
- 74 990 Kč
- Vyrobeno
- 2004
- Tachometr
- 145 000 km
- Cena
- 99 000 Kč
- Vyrobeno
- 2004
- Tachometr
- 208 000 km
- Cena
- 89 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 307 000 km
- Cena
- 129 999 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 290 000 km
- Cena
- 139 999 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 204 000 km
- Cena
- 159 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 196 550 km
- Cena
- 63 000 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 278 000 km
- Cena
- 69 000 Kč
- Vyrobeno
- 2014
- Tachometr
- 162 135 km
- Cena
- 259 000 Kč