V Auris Touring Sports jsou k dispozici čtyři motory - dva dieselové motory, dva benzíny a jeden benzinový elektrický hybrid. Benzín s objemem 1,33 litru o objemu 99 liber začíná rozsah, který zní příliš málo pro nákladní automobil - a je to. To je z velké části proto, že má jen 128Nm maximální točivý moment a při stratosféře 3800rpm. Druh nemovitosti, kterou musíte vyprázdnit před vyjednáváním strmých kopců, není velmi užitečné. Vyrovnejte to s benzínovým turbodieselem o objemu 1,6 litru, jehož špička dosahuje 185 Nm při 1500 otáčkách za minutu. To znamená, že diesely jsou nejlepší, jak je obvyklé. Model 90PS 1.4 D-4D vyvádí to, co mu chybí ve skutečném výkonu, s výkonem 205 Nm od 1800 otáček za minutu, zatímco 1,6-litr působí velmi silně, díky 270Nm. Hybrid má pouze 142Nm, ale přichází s přesně nulovými otáčkami od elektrického pohonu. Zatímco při vzletu je to rychlé, rychle se vyčerpává, protože benzinový motor o objemu 1,8 litru a elektromotor (s kombinovaným 136 koní) jsou ucpány automatickou převodovkou CVT. Jedná se o hnací ústrojí, které je v pořádku při velmi nízkých rychlostech as opeřeným škrtícím kohoutem, ale snaží se jej tlačit a jeho astmatickou povahou a obecně z Auris skutečně nepříjemné. Toyota tvrdí, že plná baterie napájí vůz jen o něco více než jeden kilometr při rychlostech až 30 km / h, ale podle našich zkušeností vůz nikdy nechce, spouštění benzínového motoru prakticky jakmile auto odtáhne. To, co máte, je nevýrazný benzinový motor o objemu 1,8 litru, který se táhne podél těžké baterie a elektromotoru, což zjevně nepomáhá k dobré spotřebě paliva. Přesto, 83 km CO2 znamená, že taxik bude myslet na to, že jste zcela osvobozujícím planety, takže nebudete trávit nic ve VED a jen velmi málo v BIK daní, pokud budete provozovat Auris Touring Sports jako firemní auto. Oba diesely se vracejí kolem průměru 70 mph a hybridní kolem 80 mph. Dostanete 20 až 25 procent méně než v reálném životě, podle našich skutečných čísel MPG, ale to je stále slušné pro kompaktní panství. Hnací poloha není nikdy menší než pohodlná, s velkým nastavením sedadel a kol, dostatečným prostorem pro výšky a nohou, která obsahuje velkou levou opěrku nohou. To spolu s výrazně non-dynamickým charakterem Touring Sports činí z tohoto vozu dobré dálniční auto. Trh na dlouhé vzdálenosti je jednoznačně touto cestou, na kterou se Toyota zaměřila, protože Auris je mnohem vhodnější pro jízdu na dálnici než 70 km / h, než když je na zpáteční cestě. Řízení je lehké, zavěšení je lepší při potlačení dilatačních spár dálnice, než je minimalizace rolování těla při zatáčení, a všechny motory jsou hlučné, když jsou rozházeny, ale pěkně tiché na horní rychlostní plavbu. Nebo obecně nízké otáčky v případě CVT. Pokud chcete vůbec řídit, Auris není pro vás v žádném případě - to je pohodlné a užitečné auto pro ty, kteří chtějí spolehlivost a relativně nízké náklady.
80%