Třída jednoho člověka je druhá světská, takže je na vás to, co děláte z plovoucího, vysoce konzervativního charakteru interiéru Auris Touring Sports. Ať už to uděláte cokoli, podhodnocení usnadňuje vyjednávání - na rozdíl od, například, Ford Focus, nebudete dlouho kolem palubní desky, abyste našli tlačítko, které jste následovali. Modely ikon dostanou vyšívané kožené efektové ozdoby na palubní desku a krycí skříň na středové konzole, což trochu zvedne atmosféru, ale přesto se jí nedaří cítit kdekoli v blízkosti "prémie". Je to dobrá úroveň ukládání, ačkoli s výše zmíněnou krabicí velkou a čtvercovou, jak je to v odkládací schránce. Dveřní kapsy jsou poměrně masivní - dostatečně velké pro obrovský hrnček Starbucks nebo láhev Irn-Bru. Podobně jsou držáky nápojů, které jsou umístěny do středové konzoly, také důkazem American Drive-Thru. Přední židle jsou postaveny pro komfort (dokonce i sportovní v modelech špičkových modelů), ale naopak je, že jejich tlusté opěradla se dostávají do kolenního prostoru zadního spolujezdce, zejména s vyššími lidmi vpředu. Pokud jste rodinný kupující, obzvláště s objemnými dětskými sedačkami směřujícími k zadnímu sedadlu, které by mohly být považovány za problém. Je zřejmé, že hlavním důvodem pro koupi verze modelu hatchback je praktická zavazadla. Auris Touring Sports je v pořádku na papíře v čistém objemu a Toyota posunula dolní okraj dveří zavazadlového prostoru ve srovnání s hatchbackem pro snadnější nakládání. Zadní sedadla jsou také sklopná zcela plochá s jednoduchým tahačem. Zadní zavěšení však zasahuje do bočních stěn boty, což znamená, že nedosáhnete perfektně podlouhlé a pár párů háčků stranou, není to poslední slovo, které nese všestrannost - v tomto ohledu se cítí spíš jako hatchback plus správné auto. Vyhýbali bychom se vstupní úrovni Aktivní specifikace, pokud nejste hledali nejnižší možnou cenovou nabídku - ačkoli to je falešná ekonomika v mnoha ohledech, protože její nedostatek vybavení bude méně žádoucí při prodeji. Sladká skvrna je ikona, která je dodávána s hliníkovými koly, dotykovým mediálním systémem, DAB rádiem, Bluetooth a tempomatem.
80%