Naštěstí inženýři, konstruktéři a výrobci, kteří jsou zodpovědní za Suzuki Vitara, nechodili po cestě, aby odstranili veškerou tuhost z řízení. Místo toho má příjemně staromódní pocit, že je skutečně spojen s předními koly. Všimnete si, že během prvních 50 metrů. Nicméně, toto je příběh dvou aut. Dieselové motory s pohonem všech čtyř kol jsou tak kruté a dychtivé jako štěňátko Jack Russell, ale místo toho, že se hroutí a bouchne nad každou výplach a hřeben, nějakým způsobem dokáže tyto překážky zvládnout pozoruhodně dobře. Lepší než jakékoliv auto svého druhu v nedávné paměti. Emisní čísla jsou 123g / km pro benzinový manuál 2WD a 127g / km pro automatické. Varianta pohonných jednotek s pohonem všech kol vydává 130 g / km a 131 g / km, zatímco vznětové motory vyvíjejí 106 g / km s pohonem předních kol a 111 g / km ve všech pohonech. Allgrip nabízí čtyři režimy. V automatickém režimu běží na pohonu předních kol a rozhoduje se sám o sobě, když je zapotřebí trochu pomoci ze zadních kol. Ve sportu se velmi znatelně zvětšuje a utahuje svou linii přes déšť natřené rohy sportovním způsobem quattro. V režimu bláta a sněhu se středový diff zablokuje rychleji a v režimu zámku se zablokuje, aby pomohl uniknout vozidlo z hlubokého bahna nebo sněhu. V "Lock" můžete také využít Hill Descent Control, který využívá brzdy k zpomalování automobilu při sestupu strmých svahů. Stejně jako u modelu Fiat Panda Cross, ruční brzda uvolňuje ovládání Hill Descent Control, což je něco, co si pamatujete na vrcholu kopce. Většinou je Vitara nejlepší v automatickém režimu. Má pocit jistoty a důvěru inspirující i na mokrých, mastných cestách. Ale je dobré vědět, že ostatní režimy jsou pro opravdu špatné počasí nebo pro lehké terénní použití. Pro překročení travnatého pole nebo projíždění po neudržované trati by měl být Vitara v pořádku, ale je to více doma na asfaltu, než na něm. Samozřejmě, že ne každý potřebuje pohon všech kol nebo si přeje změnit rychlost. Takže jsme také vyzkoušeli automatický šestistupňový převodník točivého momentu s pohonem předního kola, ačkoli to stojí o 1500 liber více. Toto je mnohem rafinovanější, stále řídí a slušně se zachází, ale s nižší váhou nad předními koly neabsorbuje hrboly docela tak dobře jako diesel s pohonem všech kol. BoosterJet, který byl vypuštěn koncem roku 2015, funguje opravdu dobře u vozu Vitara S, který je i přes "sportovní" změny na zavěšení vozu komfortním, avšak schopným vozem na britských silnicích. Kvalita jízdy je velmi dobrá, a to i na zvlněných, rozbitých površích, ale díky systému AllGrip pohonu všech kol je zde spousta trakce, která je od startu standardně vybavena všemi modely Vitara vybavenými BoosterJet o objemu 1,4 litru.
100%