Suzuki Swift je vybaven dvěma zážehovými motory - 1,2litrovým motorem DualJet a 1,0litrovým BoosterJet. 90PS 1.2 je převzato z odchozího stroje Swift a je velmi dobrá - je tichá při nízkých rychlostech a je skvělá zábava, když se silně tlačí na venkovské silnici. Ovšem 1,0 BoosterJet je mnohem, mnohem lepší. Je přeplňovaný turbodmychadlem, takže má nižší výkon motoru při nižších otáčkách motoru, což přispívá k mnohem většímu výkonu na silnici. Je to skvělý malý motor, plný charakteru a poskytuje překvapivě silný výkon. I když je to spousta legrace, úspora paliva je vynikající. Oficiální postava vypadá optimisticky na více než 60mpg, ale přiblížení se k jízdě v reálném světě je vlastně poměrně snadné. Částečně se jedná o nízkou hmotnost vozidla - každá verze váží méně než 1000 kg. Další výhodou nízké hmotnosti je zábavná a agilní manipulace. Swift má lehké, ale přesné řízení a velké zatížení zákrutami, s velmi malým tělem a skutečným smyslem pro obratnou přesnost. Je velmi zábavné řídit - ale závěs se někdy cítí trochu na tvrdé straně na velmi nerovném povrchu. Pokud zvolíte špičkový model SZ5, motor BoosterJet je k dispozici s "mírným" hybridním systémem. To poskytuje trochu dodatečné jízdy od stálého startu, což pomáhá zlepšit ekonomiku a snížit emise CO2. Motor BoosterJet je k dispozici také s hladkou, šestistupňovou automatickou převodovkou točivého momentu. Nejdražší systém Swift skutečně přichází s méně působivým motorem o objemu 1,2 litru, ale získává jemný hybridní systém SHVS a - což je důležitější pro některé - přichází s pohonem všech kol na vyžádání. To není opravdu zaměřené na to, abyste se dostali na drsný terén, ale zajistíte jisté uklidnění při špatném zimním počasí. Řada motorů je propojena s úrovní výbavy, kterou si vyberete - takže pokud půjdete na základní model SZ3, získáte zážehový motor DualJet o objemu 1,2 l, zatímco výbava SZ-T je dodávána pouze s 1,0litrovým BoosterJet. Kupující modelů SZ5 může získat většinu možností s automatickou převodovkou a variantou pohonu všech kol.
100%