1.2-litrový motor s objemem 94 koní nahrazuje zážehový motor o objemu 1,3 litru v předchozím modelu Swift, zatímco naftový motor 1,3 litrový diesel DDiS (očištěný od sestavy v roce 2014) byl důkladně přepracován. Nejen, že se na papíře objeví, kde se může pochlubit některými výrazně vylepšenými údaji o spotřebě paliva a emisích, ale na silnici, kde 1.2l - v pětistupňové manuální podobě - zapůsobí na svou špičkovou a agilní povahu. Oficiální čísla uvádějí, že za 12,3 sekundy dosahuje rychlosti 0-62 mil za hodinu, ale kolem města, v prvním a druhém rychlostním stupni, se cítí mnohem rychleji. Je to hnusný a flexibilní motor, který je stejně šťastný při potápění v městské dopravě, neboť se drží na dálnici nebo se rychle rozvíjí na A nebo B silnicích. V roce 2015 představil Suzuki 1,2 litrový zážihový motor Dualjet, který využívá proměnné sací a výfukové ventily tak, aby odpovídaly standardu 1.2 s výkonem 0-62 mil / h při současném zlepšení ekonomiky a snížení emisí. V důsledku toho jednotka Dualjet poskytne 90PS a 120Nm točivého momentu od 4400rpm. Je to bezpochyby nejlepší motor v nabídce Swift, s emisemi nižší než 100g / km a až 65,7mpg. Ve srovnání se standardním benzinovým motorem o objemu 1,2 litru s výkonem 94 koní připadá na 56,5 km / s a emise 116 g CO2 / km. Dualjet je k dispozici také u modelů Swift 4x4 SZ4, které nabízejí určitou schopnost off-road s nižšími emisemi CO2 111g / km a zlepšením o 7,5 m / s oproti starému 1,2-motoru. Pětistupňová manuální skříňka je standardem v celém rozsahu, i když motor s objemem 1,2 litru může být specifikován čtyřstupňovou automatickou převodovkou, ale nejlépe se vyhnout, pokud skutečně nemáte auto. Swift se cítí výrazně letargičtější a ztrácí velkou část agilní a ochotné povahy, která stojí za touhou manuálního modelu. Na dálnici to nechá, může být pomalé, aby se zkopírovalo a bylo hlučné, zatímco jindy to bude kopat, když to není opravdu potřeba. Stejně jako v případě předchozí generace Swift je zde možnost dieselového dieselového motoru DDiS o objemu 1,3 litru, který byl v roce 2014 zaveden s uvedením Dualjet. Ale vzhledem k tomu, že benzinový motor o objemu 1,2 litru provádí tak dobrou práci - jak na řízení, tak na ekonomické frontě - při nákupu použitých vozidel by se měli rozhodnout pouze ti nejvyšší řidiči s vysokou kilometrovou rychlostí. To neznamená, že je to špatný motor, je to opravdu dobré. Ačkoli je to trochu hlučné při startu a při nižších otáčkách, brzy se ztiší na dálnici a plavba dobře. Stejně jako 1,2-litrový benzin je to mnohem úspornější a má nižší emise než motor ve starém autě. Nyní se vrací 67,3 mb / s, zatímco dříve bylo schopno 62,8 megapixelů. Je to souvisí s 1,3-litrovým MultiJet, který najdete u mnoha modelů Fiat, i když je tato verze postavena na základě licence společnosti Suzuki. Na silnici je Swift skvělé malé auto, které řídí a dokáže dosáhnout toho, co mnoho jiných malých poklopů neudělá - je to zábava. Dobře řídí, má nadšenou geometrii a rohy s nadšením; to je obzvláště patrné u benzínu o objemu 1,2 litru, který má svou pepřenou a ochotnou povahu. Tento Swift také dosáhl něčeho, co předchozí model neudělal - má pětihodinový rating Euro NCAP na nárazovou zkoušku. Kromě toho je sedm airbagů a elektronický stabilizační program.
80%