Suzuki Ignis je k dispozici pouze s jedním volbou motoru - 1,2-litrovým benzínem s výkonem 90 koní. Ve své základní podobě má oficiální ekonomickou hodnotu více než 60mpg a nízké emise 104g / km - ale existuje i hybridní verze. Tento systém, nazvaný SHVS, používá integrovaný elektromotor, který zrychluje motor, což zhoršuje hospodárnost. S poklesem emisí SHVS na méně než 100g / km a zlepšení oficiální ekonomiky o více než 65mpg. Hybridní systém má další výhodu při poskytování mírně lepšího zrychlení, ale když na cestách není mezi oběma obrovským rozdílem - oba jsou revvy a charakterní, mají dostatek energie v rezervě, aby se dostali za pomalu se pohybující dopravy a plavby na dálnici. Neobvykle pro takové malé vozidlo je Ignis k dispozici s pohonem všech kol. Stojí to za dalších 1000 liber, a aniž by se Ignis stalo nezastavitelným off-roaderem, pokud žijete v chladnější části země nebo budete mít trasy na venkově, mohlo by to být užitečná volba. Ovšem u většiny řidičů bude model pohonu předních kol v pořádku. Okolo města Ignis je díky své kompaktní velikosti skvělé, ale kvalita jízdy není příliš dobrá, narážejí na špatné plochy a výmoly. Řízení se přizpůsobuje rychlosti, takže je lehké při parkování nebo v zatáčení, ale když je mimo město, váží. Bohužel při více než 40 milisech za hodinu se cítí trochu příliš citlivě, aby poskytoval velkou radost na venkovské cestě. Těleso role je docela zřejmé skrze zákruty a otáčky. Pro zábavné jízdy na silnici B je Volkswagen Up a jeho ekvivalenty od SEATu a Škody lepší. Není to vůbec špatné, i když - Ignis je překvapivě stabilní a tichý při rychlostech na dálnici, takže je možné bezpečně projet vozy - a pokud půjdete na špičkový model, je to tempometr, který usnadňuje dlouhé výlety. Je k dispozici automatická převodovka, ale je to automatická příručka AGS, což znamená, že je trochu na pomalé straně, pokud jde o řazení. Může to být trhavé a nepředvídatelné, takže i když by to mělo dělat práci pro kupce, kteří potřebují automatické, bude to pravděpodobně zklamáním pro ty, kteří chtějí jednoho pro pohodlí, které poskytují po městě. Některé pokročilé bezpečnostní funkce, včetně pruhu udržují pomoc a automatické nouzové brzdění, jsou k dispozici - ale bohužel, pokud je chcete, budete muset zvolit horní úroveň. To je škoda, protože s těmito volitelnými možnostmi má vozidlo pět hvězdiček v testu Euro NCAP. Bez nich dosahuje jen tři.
80%