Začněte to a znělo to jako zatížení štěrku, které je vyprázdněno na vosí hnízdo. Hladké to není. Je to také poměrně nízká, pro diesel. Jen 25 km / h na 1 000 ot./min. Na rozdíl od třídveřových dveří se však dodává s uzamykatelným středovým rozdílem a převodovkou s nízkým rozsahem. Takže můžete jet off-roading, pokud najdete off-road. Má také vysoko nastavený přívod vzduchu, přišroubovaný k uzávěru víka kapoty, což znamená, že není pravděpodobné, že bude hydraulický proudu potoka nebo záplavy. Tato dodatečná délka nad SWB dává mnohem lepší jízdní kvalitu a sportovní manipulaci. Stále nechcete plavit za mnohem více než 75-80 mil za hodinu, ale je to stabilní a pozitivní na rychlost, spíše než trochu nejasný jako stará Vitarasová zadní náprava. S tím jsem se dostala dobře. zapsal je do různých povinností včetně přepravy těžkých krabic knih k ukládání. Nicméně, jeden den pršelo mezi zatíženími a nevýhoda zadních dveří bočního otevření se ukázala. Nechráněné obvyklým poklopem zavěšeným na zátěži, pár krabiček mokré. Opravdu jsem si uvědomil, že pneumatiky Bridgestone Dueller 225/65 R17 225/65 R17 nad rychlými polštáři a školní maminky by si měli všimnout, že je můžete bezmocně odrazit přes obrubníky. Ke konci týdne se však motorový a silniční hluk na dálnici trochu opotřeboval. Nicméně s touto výhradou je to užitečné vozidlo, není příliš velké, není příliš malé a snadné se s ním setkat v každodenním životě. Je to dost levné a stojí za to víc než vysoká spec rodina Ford (před slevou). I když jsem nekontroloval přesně, pravděpodobně bude asi 37mpg. A je schopný vážného off-roadingu, který by jej více než 20% zákazníků skutečně využilo. Hlavní věc je, že je mnohem lepší než stará Grand Vitara, a proto se na seznamy nakupuje spolu s dalšími cennými SUV, jako jsou Hyundai Tucson a KIA Sportage. UPDATE: 2008 FACELIFT A ÚVOD NOVÉHO 1.9-LITÉHO DIESELU Tento nový motor můžete ve skutečnosti získat v obou velikostech Vitara. A se čtyřstupňovou automatickou převodovkou, která stále udržuje CO2 pod punitivními daňovými pásmy. Emisí jsou ve skutečnosti mírně nižší než starý benzinový motor o objemu 2,0 litru. Vydávání pětistupňové příručky se vyvíjelo rychlostí přibližně 23,5 milisekund za 1000 otáček za minutu. Bude tahat 1 850 kg. Z paměti se zdálo, že jízdní vlastnosti a ovladatelnost se zdokonalily a automobil je na dálnici tak pohodlný, jak to jde do obchodů. Naklápěcí zadní sedadla v LWB zde pomáhají. Stejně tak je ovládání rychlosti, které je velmi snadné a intuitivní ovládání pomocí tlačítek na volantu. Během zhruba 300 kilometrů jsem průměrně činil 29,1 mil. S tak velkou konkurencí ve specializovaném trhu, který se rozrostl do kaňonu, nebude Grand Vitara prodávat ve velkém počtu, takže má na svém boku exkluzivitu. A skutečnost, že zůstává vhodným off-roaderem pro situace, kdy je potřeba středový zámek a nízký dosah. Koupit jeden a můžete se ocitnout v tažení sousedů Tiguan z snowdrift v zimě.
60%