60%
Obsah
Řidičské dojmy
Začněte to a znělo to jako zatížení štěrku, které je vyprázdněno na vosí hnízdo. Hladké to není. Je to také poměrně nízká, pro diesel. Jen 25 km / h na 1 000 ot./min. Na rozdíl od třídveřových dveří se však dodává s uzamykatelným středovým rozdílem a převodovkou s nízkým rozsahem. Takže můžete jet off-roading, pokud najdete off-road. Má také vysoko nastavený přívod vzduchu, přišroubovaný k uzávěru víka kapoty, což znamená, že není pravděpodobné, že bude hydraulický proudu potoka nebo záplavy.…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Největší výhodou oproti SWB je, že můžete získat další osobu na zadním sedadle. Plus mnohem více zavazadel. Zadní sedadla jsou rozdělena na 60:40 a stejně tak lehce sklápějí, a tak zanechávají plochou zavazadlovou podlahu, i když se rozpadají, zabírají tolik prostoru, ze kterého se snadno nedaříte dostat přes zadní boční dveře.
Recenze automobilu
V roce 2005 zahájil Grand Vitara mírný facelift (nevykazoval žádné vrásky). Přední část se mírně liší, vnější zpětná zrcátka nyní obsahují boční indikátory a uvnitř jsou některé další dotyky s "kvalitou", jako např. Šedá dřevěná vložka do palubní desky. Jeho velikost (a cena) ji činí přímo konkurenceschopnými pro Hyundai Tucson a KIA Sportage, něco, co stará Grand Vitara nebyla díky své starodávné podvozkové převodovce. A na rozdíl od své kratší sestry je k dispozici benzinová…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Dobře vypadající, na silniční manipulaci mnohem lepší než předchozí verze, poměrně levná, působivá off road.
- Trochu hrubý ve srovnání s dražší opozicí. Žádné rezervní kolo v zádech od července 2010 do prosince 2012. Výroba skončila v červnu 2014.
60%