60%
Obsah
Řidičské dojmy
Od prvního kroku klíče je DNA Subaru v sedmnáctém směru zřejmá, protože se dostanete pouze z "boxerového" vodorovně protilehlého motoru. Existuje výběr ze tří motorů s benzinovými motory o objemu 1,6 a 2,0 litru, ačkoli jde o benzinový motor o objemu 2,0 litru (od 24 245 liber), který bude mít letitý podíl na prodeji. Stejně dobře je to výběr chomáče. Nemusí to být nejrychlejší turbodiesel na trhu, ale dělá dobrou a stabilní práci, která napájí rychlosti až 9,5 km / h za 9,3 sekundy a na nejvyšší rychlost 120 km / h. Je velmi impozantní na vznětové motory, má spoustu tahu v nízkém a středním rozsahu a je velmi flexibilní. Kombinovaná spotřeba paliva činí 50,4 mpg a emise CO2 jsou 146 g / km. Jak můžete očekávat od automobilu s pohonem všech kol, trakce jsou vynikající a mohou skutečně podnikat mimo vozovku i bez převodovky s nízkým poměrem. To není něco, co lze říci o všech svých soupeřích. Bláznivé dráhy se snadno vysílají a dělají lehkou práci na svazích. K dispozici je větší světlá výška než Forester a využívá dobrých úhlů vzestupu a sestupu. Zpět na silnici, XV je špatně propadán cestou jízdy. Je nastaven tak, aby byl sportovní, spíše než pohodlný. To znamená, že narazí i na nejmenší výmoly a nabízí menší komfort při nižších rychlostech. To se vyplatí, pokud jde o zatáčení; s vzpěrami MacPherson v přední části mravenců na zadní straně a nízkým těžištěm.
Interiér
Uvnitř je kabina prostorná a světlá, s prostorem pro pět dospělých. Ale s pouhými 380 litry bootspace, které je nabízeno, je oblast nákladu značně malá a není srovnatelná s podobnými auty. Sedadla se skládají, aby uvolnily 1270 litrů místnosti a je zde užitečná falešná podlaha, která poskytuje další úložné prostory, kde by jinak bylo rezervní kolo. Kvalita interiéru je pro Subaru obrovský krok kupředu, ale stále neodpovídá tomu, co nabízí konkurenční výrobci. SV je užitkové auto a může se…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Podmínka stárnutí vozu Subaru se stala dražší av porovnání s mnoha rivaly se stala dražší a v posledních letech byly nové vozy na zemi velmi tenké. Namísto rozšiřování se rozsah srazil se ztrátou automobilů, jako jsou Tribeca a Justy. Snaží se obnovit některé buzz, které lidé spojovali se jménem Subaru. Část toho bude pocházet z vozů, jako je BRZ, vyvinutého společně s Toyotou, ale z většího významu jsou modely jako je tento, Subaru XV, crossover navržený tak, aby měl silnou rodinu. Přestože…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Subaru crossover podobný modelu Nissan Qashqai. Je poháněn novou generací vznětového motoru Boxer.
- Drahé za to, co to je.
60%
Subaru XV na prodej
- Vyrobeno
- 2015
- Tachometr
- 124 213 km
- Cena
- 259 900 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 140 000 km
- Cena
- 199 000 Kč
- Vyrobeno
- 2014
- Tachometr
- 142 332 km
- Cena
- 245 000 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 182 000 km
- Cena
- 189 000 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 185 964 km
- Cena
- 159 900 Kč
- Vyrobeno
- 2019
- Tachometr
- 72 605 km
- Cena
- 428 000 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 102 235 km
- Cena
- 319 000 Kč
- Vyrobeno
- 2018
- Tachometr
- 185 870 km
- Cena
- 380 000 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 182 218 km
- Cena
- 260 000 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 57 038 km
- Cena
- 380 000 Kč