Řada Subaru Levorg je jednoduchá - je k dispozici pouze jedna kombinace motoru a převodovky, nabízená v jedné výbavě. Všechny vozy dostanou stejný 1,6-litrový turbodmychadlový benzínový motor, který je spojen s symetrickým systémem pohonů všech kol prostřednictvím systému Lineartronic CVT. Motor vyrábí 170 koní s maximálním kroutícím momentem 250 Nm. Výkon je přiměřený a vozový park se postará o něco méně než devět vteřin, ale kombinace automatické převodovky a pohonu všech kol zajišťují poměrně vysoké nároky na emise CO2 o 164 g / km s oficiální ekonomikou 39,8 mph. Na straně plus, modely modelů Subaru se ve skutečnosti shodují s údaji oficiální ekonomiky, podle Real MPG. Na cestě je Levorg velmi působivý. Boxerový motor poskytuje nízké těžiště, které v kombinaci s dobře nastaveným zavěšením poskytuje velmi čisté a předvídatelné zacházení přes ohyby. Navzdory velmi dobré jízdní kvalitě je v cestě jen málo a systém pohonu všech kol inspirová skutečnou jistotu i za špatného počasí. Převodovka Lineartronic je pravděpodobně nejlepší systém CVT, který jsme testovali. Má sedm předprogramovaných kroků, aby zrychlení bylo mnohem přirozenější. Užitečné pro ty, kteří jsou obeznámeni s tradičním automatickým. Při nízkých rychlostech po městě je velmi hladká a klidná. Ovladač jej může také přepsat a pomocí pádla zvolit jeden ze sedmi předvolených kroků. Pro drsnou, zkroucenou krajskou silnici nebo strmé klesání to dává jisté dodatečné kontrole, což je důležité pro typický venkovský kupující Subaru. Ovšem mnoho řidičů bude odloženo chybějícími tradičními manuálními převodovkami - a nedostatek dieselového motoru.
60%