Na první dojem se zdá, že Subaru položil základy modelové řady dieselových modelů, které tak zoufale potřebují. Ale je to všechno. Subaru je zcela oprávněně hrdý na své úspěchy a v důsledku toho hrozí, že tato přeplňovaná jednotka vyrábí točivý moment 258 liber a 147 koní od stejného horizontálně opačného uspořádání jako benzinový originál. Oh a tato nová alternativa zaujme ještě méně prostoru v motorovém prostoru. Nic z toho však nebude znamenat, že by se hodilo skutečnému lidu, pokud výsledky stále zní a řídí se jako traktor Massey Ferguson. Určitě si vzpomněli na tu maličkost? No ... začíná zima, klapka z kapoty okamžitě sděluje vašim sousedům, že toto auto je ventilátor černého čerpadla. Snažím se, aby nebyla příliš drsná v této první nabídce od Subaru, ale v posledních deseti letech musíte pochopit, že dieselová technologie postupovala alarmujícím tempem a obrátila obraz dieselových motorů jako hořící olejové hořáky do klidu, rafinované a přijatelné zdroje energie. Tento motor se ale cítí, jako kdyby se někde mezi námi zalomil a časem, kdy jsme psali datum začínající od 1 a 9. Velkou škody je, kdyby to bylo zahájeno již před pěti lety , Nepochybuji o tom, že všechna tato motoristická bratrství by tuto jednotku připadala jako nový dieselový Messiah. Vzhledem k tomu, co je v současné době na trhu - a to zejména z těch chytrých Němců - tato nafta potřebovala být tak dobrá, že by odfoukla všechno, co stojí na její cestě. Místo toho vše, co může udělat, je shromáždit předběžný posun nad průměrnou známkou. S oběma vozidly, které sdílejí stejný motor, zavěšení a pětistupňovou převodovku, není vůbec žádný rozdíl v celkovém výkonu. Na rovině je odkaz Legacy rychlejší - o 0,3 sekundy na 60 mil za hodinu. A při rychlosti 126 km / h má vyšší rychlost nejvyšší rychlostí 2 km / h. Teprve tehdy, když se oba dostihnou dozadu, dozví se o něco sportičtější vlastnosti Legacy. Ani jeden z nich by nebyl považován za nejvzácnější jízdu, jakou kdy došlo, ačkoli Legacy vykazuje větší odezvu a má celkový smysl pro dynamiku. Vezměte oba ze stejných směrů zákrutů a zákrutů a Legacy hunkers dolů a upřímná úlohu v ruce, zatímco Outback se cítí trochu jako snaha poslat mrtvý pstruh přes poštovní schránku. Pokud vybíráte nové auto a jste ochotni uvažovat trochu mimo krabici, dokonce mírně zleva, žádné z těchto vozů není tak riskantní vyhlídka, jakou byste mohli nejprve podezřívat. Stejně jako jejich benzinští sourozenci mají pocit, že jsou postaveni tak, aby odolávali megatonové explozi. A nejen to, že byly dokončeny na úroveň zdokonalení, která daleko přesahovala očekávání. Ochranná přikrývka přenáší každé auto do řady pasivních a bezpečnostních zařízení. A přestože systém AWD na plný úvazek je pro vyšší trakci, překročení hranice země Gloucestershire nebude způsobovat příliš mnoho problémů. (Poznámka: Před tím, než dojde k rozbití brokovnice s 12 otvory, zohledněte světlou výšku a nedostatek ozubeného kola). Takže je to technický, příšerný průlom, který Subaru uvěřil? Ne opravdu, ale stejně jako zbytek svého rozsahu, je to docela věrohodná volba. Pokud hledáte únikovou cestu z jednocestného systému německé módy, Subaru konečně má odbočku, která není označena jako "benzín".
80%