80%
Obsah
Řidičské dojmy
Na první dojem se zdá, že Subaru položil základy modelové řady dieselových modelů, které tak zoufale potřebují. Ale je to všechno. Subaru je zcela oprávněně hrdý na své úspěchy a v důsledku toho hrozí, že tato přeplňovaná jednotka vyrábí točivý moment 258 liber a 147 koní od stejného horizontálně opačného uspořádání jako benzinový originál. Oh a tato nová alternativa zaujme ještě méně prostoru v motorovém prostoru. Nic z toho však nebude znamenat, že by se hodilo skutečnému lidu, pokud výsledky…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
A je to dost příjemné auto. Stohy zavazadlového prostoru (více než starý V70, stejně). Pěkné kožené sedačky a velice pěkné koberce pro nákladní prostor. (Určitě bude vyžadovat zatížení a sedadla pro každého, kdo žije na venkově.) Myslel jsem, že to vyzkouším na svou hospodyni, která byla zvyklá na můj dlouhodobý CR-V na nákupní cestě do Tesco. To dělalo dobrý dojem. Byla to mnohem výhodnější. Páčil barvy uvnitř a blikající červené LED diody na displeji přístrojů. Takže pro někoho, kdo nepozná auta, Legacy dělal to na status stakes jako vynikající stroj SUV.
Recenze automobilu
Nadšenci, členové poníkového klubu a všichni, kteří žijí v blátivém pruhu nebo nad sněhovou čárou, se o to už letí. Subaru nyní očekává prodej 85% Legacy Sport Tourers a 95% Outback s novým vznětovým motorem "Boxer". A tak se stalo, devět let poté, co inženýři Subaru dostali zelené světlo na výrobu prvního motoru poháněného naftovým motorem na světě, je to tady. Je zřejmé, že zde nebudeme mít žádné ocenění za špičkové průmyslové iniciativy, ale je to další problém. Klíčovou otázkou je…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Velké, pevné, upřímné, pohodlné, jemné ovládání a velmi úsporné čtyřkolové řetězové vozidlo s naftovým automobilem, rozumné ceny. Unikátní.
- Je trochu staromódní. Včasné vozy měly problémy s DPF.
80%