Dieselový motor o objemu 2,0 litru o objemu 147 kW je zdaleka nejoblíbenější ze dvou nabízených motorů, i když nebyl k dispozici při startu. Znamená to, že nejstarší lesníci jsou pouze benzin, přičemž motorová nafta je k dispozici od října 2009 na deskách 08/58. Na benzinový motor se však nemusíte čichat. Točivý moment je mírně vyšší než 2,0 litru, který byl v automobilu předchozí generace, ačkoli to není tak silné. Jeho doba 0-60mph není rychlá, ale za 10,6 sekundy (12,3 sekundy pro auto), je to víc než úctyhodný pro vůz této velikosti; maximální rychlost je 114 mph. Musí se tvrdě pracovat, aby se z toho dostalo to nejlepší, což znamená, že to může být hlučné, ale charakteristický hřeben bytového "boxera" trochu kompenzuje tím, že mu udělá sportovní pocit. Při téměř 200 g / km jsou emise benzínového motoru vážně zřetelné a Forester vypadá dražší než ostatní Škoda Octavia. Navíc je to dobré pouze pro 33mpg na kombinovaném cyklu. A proto se většina kupujících rozhodne pro vynikající motorovou naftu o objemu 2,0 l. Stejně jako benzín je to plochý boxerový motor, což znamená, že dostanete špičku motoru, kterou očekáváte od Subaru, ale mnohem nižší emise (167-170 g / km CO2) a lepší spotřebu paliva (44mpg). To silně vytahuje z nízkých otáček, má 350 Nm točivého momentu a překonává benzín rychlostí 60 km / h, dosáhne to za 10,1 sekundy. Je to také lepší sázka pro každého, kdo potřebuje táhnout. 2000 kg brzděná tažná hmotnost - v kombinaci s pohonem všech kol - znamená, že je to skvělá volba pro ty, kteří chtějí táhnout malé koně, přívěs a karavany. Forester prospívá terénním vozidlům, s důkladnou světlou výškou, samonivelačním odpružením a samozřejmě slavnou symetrickou pohonnou jednotkou Subaru. Foresterova schopnost je v rozporu s jeho velikostí a kladou na hanbu mnoho větších off-roaderů - terén musí být vážně drsný, aby způsobil potíže. Na farmách, ve sněhu a mimo zbitou stopu, nezůstane zaseknutý. Na silnici poskytuje systém pohonu všech kol velkou stabilitu a přilnavost, což je skvělé při nepříznivých podmínkách. Řekněme, že řízení je trochu světlo a má tendenci se trochu pohnout, což může být v případě rychlého zatáčení.
60%