Turismo je nabízeno pouze s jedním volbou motoru - 2,0-litrovým dieselovým motorem s výkonem 155 koní. Je to trochu drsné a připravené, postrádalo to zdokonalení, které očekáváte od výrobce jako Ford nebo Volkswagen, ale má dostatečný točivý moment při rychlosti 360 Nm, aby pohyboval Turismo naprosto přiměřeným tempem. Bohužel je to žíznivý motor, díky malé rozměrové velikosti a hmotnosti Turismo. Úspora spotřeby paliva u ručních modelů s pohonem dvou kol je 37,2 mbar a pokud zvolíte automatický model s pohonem všech kol, klesne na 34,9 m. Emisí jsou vysoká a to znamená strmé VED - dokonce i čistší varianty spadají do pásma J s emisemi 199 g / km. Problémy zde nekončí - řízení je pomalé a hrubé, zatímco pohodlí orientované zavěšení znamená, že rohy a kruhové objezdy nejsou přijímány s jakoukoliv dynamikou - je zde spousta těla a malá boční opěrka z sedadel. Navíc, zatímco zavěšení poskytuje slušné množství jízdního komfortu, neabsorbuje otvory zvlášť tiše - kabina může být na hrubých površích poměrně hlučná a při rychlostech dálnice je spousta hluku větru. Naštěstí při vyšších rychlostech je motor tichý, ne-li zcela tichý. Standardně se Turismo prodává s pohonem zadních kol. To je v pořádku pro většinu uživatelů, ale ti, kteří žijí mimo město, by mohli být lepší s automatickým pohonem všech kol. Jedná se o skutečný systém pohonu všech kol s volitelným vysokým a nízkým rozsahem a hladká automatická převodovka má zimní nastavení, takže se musí vyrovnat s nepříznivým počasím. Vzhledem k tomu, že Turismo je poměrně těžký a má špičkový špičkový točivý moment, je hodnocen k tažení brzdeného přívěsu až do 2500kg. SsangYong dokonce nabízí jako pomůcku extra poměrně levnou soupravu tažné tyče, takže v špičkovém provedení je Turismo dobrou sázkou pro ty, kteří pravidelně tahají kufříky nebo karavany, díky systému pohonu všech kol. Zatímco je bezpečné říci, že Turismo není fantastické auto, které řídí své mechanické součástky, musí obstát v testu času. SsangYong je ve svých autonech tak jistý, že jim nabízí pětiletou neomezenou záruku počtu kilometrů. Velmi málo vyloučení platí pro krytí záruky a je dokonce k dispozici řidičům taxi.
60%