SsangYong Turismo nemusí být nejúspěšnější celosvětové auto v prodeji, ale nabízí spoustu praktičnosti - s některými námitkami - za relativně málo peněz. Má sedm míst celkem, dva vpředu, dva uprostřed a tři vzadu a všichni jsou schopni pohodlně sedět dospělým. Uspořádání znamená dostat se dovnitř a ven ze zadní řady, což je velmi snadné - nedosáhne se drobné mezery pro dosažení nejzadnějších sedadel. Je to ideální řešení pro rodiny s více dospělými dětmi nebo pro použití jako letištní taxi. Oba řádky se posunou dopředu a dozadu a vytvoří optimální směs prostoru pro nohy a zavazadlového prostoru. U většiny sedmičlenných dopravců, kteří mají zadní řadu na místě, znamená obětovat většinu prostoru pro zavěšení. Není tomu tak s Turismem - dokonce i při zadní řadě sedadel zatlačených vpravo je stále ještě 875 litrů nákladového prostoru, což je dostatečné množství zavazadel nebo velkého rodinného nákupního zájezdu. Úložný prostor může být rozšířen na kolosální 3146 litrů, ale aby bylo co nejvíce využíváno, musí být úplně odstraněny zadní řady sedadel, což není moc užitečné, pokud nemáte garáž pro uložení. Skládací jejich dopředu poskytuje užitečné množství prostoru i když, což je dobré pro nakládání věci jako kufry nebo plochý nábytek. Existuje spousta drobností, které ještě více zvyšují praktičnost. Jako např. Piknikové stoly na opěradlech sedadel a četné držáky lahví, kapsy a dírky, včetně velkého a dobře skrytého úložného prostoru mezi předními sedadly, ideální pro skrytí šancí a končící z dohledu. Kvalita materiálu je v pořádku - palubní deska má slušný měkký dotyk - ale v celé kabině jsou některé starodávné plasty a šedé kožené čalounění by vypadalo více upmarket, kdyby bylo černé. Kromě toho je nejvhodnější vyhnout se navigačnímu systému s dotykovým displejem, který nabízí společnost SsangYong - je to velmi mrzuté a příliš nákladné. Jste lepší s vlastním systémem náhradních dílů. Dalším vynecháním, které by mohlo nějakým zákazníkům zajímat, je nedostatek posuvných bočních dveří, které zpravidla zpřísňují přístup do zadní části vozu. Dveře Turismo jsou tradičně zavěšeny, ale stále jsou dostatečně otevřené a nabízejí přiměřený přístup - takže to není problém, pokud nejste v těsném parkovišti. Být hodnotou, standardní vybavení je rozumné. Všechna auta jsou vybavena sedmi sedadly a automatickou klimatizací, elektrickým předním a zadním oknem, elektrickými zpětnými zrcátky, zvukovými ovladači na volantu a střešními lištami. Některé chyby zahrnují standardní fit parkovací senzory podlahové rohože, ačkoli obě jsou nabízeny jako volitelné doplňky. Standardní vybavení Turismo S je vybaveno automatickou klimatizací se sedmi sedadly, montáží Isofix pro střední dvě sedadla, 16palcovými ocelovými koly, výškově nastavitelnými sedadly řidiče, textilním čalouněním, elektrickým předním a zadním oknem, zadními sedadly, elektrickými zpětnými zrcátky, nožním ovládáním parkovací brzda, CD přehrávač s připojením iPod, Bluetooth a střešní lišty. ES dodává kožené čalounění, soukromé sklo, 16-palcová kola z lehkých slitin, vyhřívané přední sedadla, zadní parkovací senzory a rezervní kolo v plné velikosti. Automatické modely ES Auto získávají automatickou převodovku a tempomat. EX získává volitelný pohon všech kol s nízkoproudými, 17-palcovými hliníkovými koly, solární kontrolou, vyhřívaným spodním čelním sklem a automatickými stěrači.
60%