Tivoli je k dispozici buď s 1,6-litrovým benzinovým motorem o objemu 128 koní, nebo se vznětovým motorem o objemu 1,6 litru o objemu 115 koní. Každá z nich má standardně šestistupňovou manuální převodovku, ale šestistupňová automatická převodovka je volitelná, stejně jako systém pohonu všech kol na vyžádání. Toto je navrženo tak, aby pomohlo udržet auto na silnici za nepříznivého počasí nebo pro lehké off-roadové použití místo opravdu náročného terénu. Zážihový motor se vyrábí bez turbodmychadla, takže je méně rychlý při nižších otáčkách než malé zážehové motory, které jsou k dispozici v Nissan Juke a Renault Capture, ale je stále hladké a tiché po městě. Špičkový točivý moment je 160 Nm při 4600 otáčkách za minutu, takže při zrychlování rychlostí na dálnici nebo předjíždění musíte motor pracovat poměrně tvrdě. Bohužel to znamená, že může trochu nahlas. Při jízdě na dálnici, jízdě na venkovské cestě nebo při zastávce a startu ve městě zůstává z větší části klid. Je to stejný příběh s naftou, která je obecně utlumená na plavbě, ale je hlasitá, když se tvrdě tlačí na předjíždění. Nevýhoda má také nevýhodu při typickém rozbití motoru při chodu motoru na volnoběh. Na plusové straně má nafta špičkový točivý moment 320 Nm od 1500 otáček za minutu, takže je vhodný k předjíždění a je snadnější se s ním spojit než s benzínem na zkroucené venkovské cestě. Je to mnohem úspornější než benzin a je levnější i díky emisím 113 g / km a pro model s manuálním pohonem předních kol si vyžádalo úsporu 65,7 mbar. Ekvivalentní benzin řídí oficiální 44,1mpg se 149g / km. SsangYong upřednostňuje pohodlí při ostré manipulaci s vozem Tivoli, takže kvalita jízdy je působivá. Vřeteny, rychlomontážní otvory a výtrysky jsou řešeny poměrně dobře, i když větší 18-palcová kola na výbavě EX a ELX vytvářejí více silničního hluku a tluče nad vlnami a otvory více než 16-palcová kola na základním SE modelu. Tam je nějaké tělo role přes rohy, ale to není nikdy alarmující. Řízení je poměrně přesné a jeho váha může být změněna tlačítkem. Je to nejvhodnější pro venkovské britské silnice v normálním nebo sportovním prostředí, protože je trochu na světelné straně v komfortním režimu. Nicméně to může být užitečné ve městě nebo při vytažení z těsného parkovacího místa. V závislosti na výbavě jsou varianty benzinu a nafty volitelně nabízeny s pohonem čtyř kol, šestistupňovou automatickou převodovkou nebo kombinací obou. Automatická funkce je hladká a poměrně citlivá, ale má spíše poznamenaný shifter s malým ručním přeladěním založeným na tlačítkách, které není vhodné použít ve srovnání s modernějšími pádlami, které jsou vidět na konkurenčních modelech.
80%