Tivoli je pro SsangYong velkým krokem vpřed, což je zřejmě nejvíce v kabině. Rozložení a kvalita materiálu jsou stejně dobré jako u korejských automobilů z ustálených značek Kia nebo Hyundai, přestože SsangYong má mnohem nižší cenu. Existuje několik oblastí, které vám připomínají, že toto auto je na levnějším konci cenové stupnice, včetně některých umělých plastických hmot. Nicméně z větší části je Tivoli tak dobrý nebo lepší než konkurenti, zvláště nevýrazný levný Renault Captur. Centrální zásobník má jasné a rozumné uspořádání, stejně jako nástrojový obdélník, obzvláště v horním modelu ELX s barevným podsvícením ciferníku. Existuje spousta prostoru - cestující budou díky své velkorysé hlavě a nohách více než šťastní v zádech. K dispozici je rozumné zavazadlo s kapacitou 423 litrů, které lze rozšířit sklopením zadních sedadel dopředu. Plocha zátěže má však poměrně vysoký zatížení, což může představovat problémy pro ty, kteří nesou objemné břemeno nebo psy. Také je to bez zátěžového krytu v základní výbavě SE, ačkoli si můžete koupit jako příslušenství. Kabina má spoustu drobných otvorů a úložných prostor, včetně držáků lahví ve dveřích, odkládací schránku umožňující držení notebooku a centrálního úložného prostoru, který je dostatečně velký na to, aby schoval tabletový počítač jako iPad, který lze propojit prostřednictvím USB nebo AUX. Tivoli skutečně svítí, pokud jde o standardní vybavení. Dokonce i základní model SE je vybaven klimatizací, hliníkovými koly, připojením Bluetooth a tempomatem, doporučujeme však přechod na výbavu EX. K tomu patří vysoce kvalitní šedá nebo béžová kožená čalounění, větší 18-palcová kola z lehkých slitin, dotykový displej, zpětná kamera a kryt zavazadlového prostoru. Standardní vybavení: SE je základní výbavou a obsahuje 16-palcová kola z lehkých slitin, čalounění ze šedé tkaniny, tempomat, zastavení / start (benzín), manuální klimatizace a připojení Bluetooth. Je k dispozici pouze s pohonem předních kol a manuální převodovkou. Vylepšení EX přináší větší 18palcové hliníkové kolečka, čalounění z béžové nebo šedé kůže, 18palcová kola z lehkých slitin, dvojzónová klimatizace, sedmipalcový dotykový displej, zadní kamera, vyhřívané přední sedadla, přední mlhová světla a zatěžovací prostor pokrýt. Kupující mohou volitelně uvést naftové modely s automatickou převodovkou nebo s manuální převodovkou a pohonem všech kol. ELX je nejvyšší obložení a zahrnuje inteligentní přístrojový cluster, vstup a start bez klíče, přední a zadní parkovací senzory, zadní spoiler, automatické světla a stěrač a navigaci TomTom. Kupující mohou volitelně specifikovat buď motor s předním nebo pohonem všech kol, manuální nebo automatickou převodovkou. Kupující EX a ELX si mohou vybrat možnosti přizpůsobení "MyTivoli" včetně čalounění z červené kůže a kontrastní barvy střechy / kol.
80%