Největší rozdíl mezi původní SsangYong Rexton a touto novou variantou W je to, co je pod kapotou. Tam, kde staré auto mělo 2,7 litrový vznětový motor odvozený od Mercedes-Benz, tento aktualizovaný vůz používá 2,0 litrovou naftu vlastní konstrukce modelu SsangYong. Navzdory tomu, že je menší kapacita, modernější motor SsangYong generuje stejný výkon jako jeho předchůdce, generující 153PS, ve srovnání s 163PS ze starého motoru. Oficiální spotřeba paliva se zlepšila z hodnoty 31mpg na 38mpg. V praxi to znamená, že hmotnost Rextonu ve výši 2,1 tuny nadále snižuje výkon. Je to takový automobil, který staví rychlost rychle a nerad se příliš rychle spěchá. Jakmile dosáhne rychlosti, je dostatečně šťastný na plavbu, ale motor může být poněkud hnusný, když je příliš tvrdý. S časem 11,6 sekundy je to jen těžké, ale většina kupujících se bude více zajímat o to, že může vytažit až 3000kg - plný 1000kg více než 2,2-litrový diesel Hyundai Santa Fe a mnohem víc než vše jinak v této cenové kategorii. Dieselové motory o objemu 2,0 litru jsou spojeny s pětistupňovou manuální převodovkou nebo s automatickou převodovkou Tiptronic, která na rozdíl od nového motoru zůstává dodávána od společnosti Mercedes-Benz. Ačkoli je hladký, má pocit předchozí generace automatické převodovky - je příliš dlouhé a příliš pomalé, aby bylo možné provádět změny. Nemá nic, co by vynahradilo nedostatky motoru. Rexton nedokázal udržet krok s mnoha pokroky, které jsme v posledních letech viděli v technologii off-roader. Sedí na mosazném rámu podvozku, což znamená, že karoserie sedí na podvozku, spíše než tělo a podvozek tvoří součást stejné konstrukce. Zatímco systémy pohonů s pohonem všech kol se v ostatních modelech dostaly na vyšší míry, Rexton W se pevně drží na převodovce s nízkým poměrem. Výchozí nastavení je t pohon zadních kol, ale přepne se na pohon všech kol, když je otočný kolečko otočeno. To samo o sobě není špatné, ale vyžaduje více myšlení a práce než moderní ekvivalenty. Na vozovce je starý školní žebřík a měkké zavěšení znamenají, že tělo se může rolovat a naklonit se do rohů. Tam je patrný pohyb boků z těla i na rovinách. To znamená, že jízda je přijatelná a některé z jejích problémů s vyřizováním můžete zmírnit tím, že jste dosáhli velkolepého a nikoli rychlého pokroku. Opět se hodně z toho stává irelevantní, pokud používáte Rexton W k odtahování a plánujete řídit při nižších rychlostech. Přejít na modernější off-roader a okamžitě si všimnete toho rozdílu.
40%