Interiér Rexton W je na stejné úrovni jako řada podobných modelů od Kia a Hyundai. Problém je v tom, že se jedná o modely Kia a Hyundai před deseti lety (nebo více), jako původní originál Santa Fe v roce 2002 - ne krásně postavená vůz Volkswagen-esque, kterou dnes známe. Chybí mu pokožka, cítí se neuvěřitelně datovaná a má nějaké neohrabaně nastavené knoflíky a spínače. Ale pokud se na to podíváte, existují body plus. První je skutečnost, že všechny modely Rexton W jsou standardně sedmi míst, což je pro tuto cenu neobvyklé. Ty nejvzdálenější sedačky jsou skvělé pro malé děti, ale mělká noha je činí nevhodnými pro starší děti nebo dospělé. Střední řada tří má slušné množství hlavy a nohy - dokonce i pro tři cestující - což se opakuje i pro ty, kteří jsou vpředu. Prostor pro nohy pro předního spolujezdce je velmi dobrý a řidič dostává velkolepý výhled na silnici před ním. Na zadní straně je zadní pohled omezen malými zadními okny (něco, co se zhoršuje, když je vůz plný lidí). Na volantu nedochází k úpravě dosahu, ale je zde dostatek nastavení sedadla (elektricky na modelech EX), což zmírňuje problém. Stejně jako prostorný interiér je botka také slušná. Standardní úroveň vybavení představuje dobrou hodnotu za peníze. Dokonce i vstupní modely SX mají klimatizaci, tempomat, hliníková kola a Bluetooth. Modely EX mají elektricky nastavitelné kožené sedačky, střešní okno, zadní parkovací senzory a soukromé sklo. Volitelné doplňky zahrnují DAB rádio a satelitní navigaci. Vrcholová řada ELX byla vypuštěna v dubnu 2015 a má nový béžový / šedý kožený interiér, přepracovaný multifunkční volant s koženým krytem, vyhřívané sedačky, aktualizované vybavení, LED denní světla a navigaci.
40%