Pod kapotou Mitsuoka Roadster je 2,0 litrový benzinový motor, který byl sdílen s předchozím Mazda MX-5. Špičkový výkon je 160PS a točivý moment je 188Nm. Není to ohnivá koule, ale je to tiché a dostatečně punčochové pro jízdu na dálnici nebo pro jízdu na dálnici a to zní dobře, když je tvrdě zatlačeno. Manuální převodovka je hladká, hladká a přesná, ale pokud raději necháte auto provádět náročnou práci, je k dispozici automatická převodovka. To by mohlo být dobrý nápad, protože Mitsuoka Roadster je vhodnější pro uvolněnou jízdu než útočit na B-silnici - a automatická převodovka dělá věci, které jsou trochu obtížnější. Emise pro příručku jsou 181g / km a 188g / km pro auto. V našem reálném MPG sekce majitelů MX-5 se stejným motorem řídí přibližně 30-35mpg. Mitsuoka Roadster je trochu těžší než MX-5, ale není důvod neočekávat podobné údaje v reálném světě, které se řídí z manuálu, nebo mírně horší pro auto. Díky své dlouhé kapotě a ráfku se Roadster cítí poněkud poněkud hrubý a nepřesný přes ohyby, ale naštěstí je to relativně pohodlné. Řízení je dostatečně citlivé, ale díky této dodatečné délce to není tak přesné jako u modelu MX-5 a postrádá úžasnou úroveň zpětné vazby. V těle je také malá ohebnost, ačkoli je to jen zřejmé z obzvláště nerovných povrchů. Nic z toho však není skutečný problém. Pro klidný jízdu na scénické trase - nebo dokonce i na dálkové plavby - je to snadné a relaxační jízda, mnohem víc než staré klasické auto. Při překroucení střechy je minimální rychlost kolem 60 km / h, ale po tom se věci hlučí. Na plusové straně je vestavěný větrový vypínač, aby trochu uklidnil věci a se střechou na místě je malý hluk i při rychlosti 70 km / h. Kolem města může být Roadster nepříjemný vzhledem k jeho délce. Vytahování z pevných křižovatek je obtížné, protože je těžké vidět, co se chystá, aniž by se pomalu plazil vůz. Parkování může být také těžké, čistě proto, že auto je tak dlouhé. Na straně plus viditelnost není špatná - můžete snadno vidět končetiny vozu, takže se škrábaným nárazníkům lze s jistou opatrností snadno vyhnout. Neexistují však žádné parkovací senzory a nejsou také možností.
60%