Zatímco Mitsuoka Roadster má nějaký radikální styl exteriéru, jeho podložky Mazda MX-5 jsou v kabině příliš zřejmé. Ve skutečnosti je to téměř totožné s MX-5, což je jak požehnání, tak prokletí. Kvalita je skvělá, s pevnými, vysoce kvalitními materiály a pohodlí k tvorbě, jako jsou vyhřívané sedačky, ale mohlo by to být trochu více vzrušující doplnit retro styl exteriéru. Sklápěcí střecha je z kovu, což zajišťuje dobrou bezpečnost a zdokonalení. Může být zvednuto nebo spuštěno za cca 12 sekund a je velmi jednoduché - jen otočte jednotku a stiskněte tlačítko. Jeho sklopení nemá vliv na objem načítání v zavazadlovém prostoru. Kapacita není obrovská - ale přístup je dobrý a nákladová paluba je nízká. Je tu víc místa než víkend nebo výlet do obchodů. Díky základům Mazda MX-5 je vše vyzkoušeno a testováno. Audiosystém, ovládání klimatizace, vyhřívané sedačky a tempomat ovládají bezchybně a jsou intuitivní a snadno ovladatelné - a všechny jsou standardní. Standardní je také kožené čalounění, plus připojení Bluetooth a vstup aux pro hudbu. Servisní a provozní náklady by měly být dostupné, protože motor a podvozek jsou sdíleny s poměrně jednoduchým Mazda MX-5. Pokud jste vždycky chtěli stylové klasické auto, ale máte neuvěřitelně vysoké náklady na údržbu nebo se uvíznete na silnici, pak by Mitsuoka Roadster mohl být přímo na vaší ulici - pokud si můžete dovolit více než 53 000 liber na koupi na prvním místě . Standardní vybavení: Mitsuoka Roadster je dodáván s koženými sportovními sedadly, výškovým nastavením sedadla řidiče, plastovým blokem proti větru, automatickým stmíváním zpětného zrcátka, Bluetooth, Aux-in, ovládáním audiosystému na volantu, dálkovým centrálním zamykání, ovládání, elektrické ovládání oken a ovládání klimatizace. Jedinými možnostmi jsou kovová barva a navigace.
60%