Zřejmě největší rozdíl mezi Forfour a Fortwo je přidání dalších dvou samostatných sedadel. Nejsou obzvláště velké nebo obzvláště pohodlné, ale pro děti jsou dobré. Dospělí budou na kratší cestě v pořádku, s dostatečným počtem nohou a prostorem. Zadní dveře jsou otevřené až do 85 stupňů, což je užitečné zejména při nakládání dětských sedaček. Bota je poměrně malá u 185 litrů (A Ford Fiesta má 290), ale na to, abyste mohli vyměnit, můžete zakrýt podstavce zadních sedadel nad a dolů pro nakládání vysokých boxů nebo jiných objemných předmětů. Můžete také sklopit zadní sedadla úplně rovně a uvolnit užitečné 975 litrů plochého prostoru. Lože je vysoká, protože motor je pod podlahou, ale není tak vysoký, že by byl problém. Inteligentní inteligence se cítí víceméně stejně jako jeho menší bratr Fortwo - a to není špatná věc. Uspořádání je zvláštní a charakteristické, přesto uživatelsky přívětivé, s jednoduchými, intuitivními ovládacími prvky. Systém dotykového displeje s navigací je k dispozici a je snadné se s ním setkat, ale můžete ušetřit nějaké peníze a zvolit si kolébku pro mobilní telefon s vestavěnou nabíječkou. Kvalita materiálu je obecně docela dobrá. Plasty jsou robustní a tvrdé spíše než plyšové a luxusní, ale atmosféra kabiny je zvedána díky barevnému pokrytí palubní desky. Existuje několik oblastí, které by se mohly zlepšit - např. Dveře spolujezdce mají nevzhlednou zástrčku, kde by modely levého pohonu měly zrcátko. K dispozici je praktická malá zásuvka pod řadicí pákou pro uložení sladkostí nebo výměnu z dohledu, což je užitečné, protože odkládací schránka je patheticky malá a neohrabaně tvarovaná. Naštěstí jsou kapsy dveří přiměřené velikosti a je zde pár užitečných držáků pohárků. K dispozici je také odnímatelná odkládací schránka, která se hodí mezi zadní sedadla, s prostorem pro výhru a konec nebo nápoje. Úrovně vybavení jsou dobré - všechny vozy mají kola z lehkých slitin, multifunkční volant, dálkové centrální zamykání, klimatizace, tempomat, pomoc při startu na kopci, elektrická vlečka, připojení Aux a Bluetooth. Horní modely získávají luxusní dotyky, jako jsou vyhřívané sedadla, větší kola a panoramatická střecha. Standardní vybavení Passion modely mají 15-palcová kola z lehkých slitin, ručně nastavitelná vnější zpětná zrcátka, zadní nákladní box, multifunkční volant, 12v zásuvka, klimatizace, dálkové centrální zamykání, elektrické ovládání oken, barevná multifunkční přístrojová obrazovka, audio systém s Aux, USB a Bluetooth, zastavení / start, pomoc při bočním větru, tempomat s omezovačem, pomoc při startu kola, dva body upevnění ISOFIX, monitor tlaku v pneumatikách. Prvotřídní výbava dodává panoramatickou skleněnou střechu, stříbrné 15-palcové hliníkové kolečka, sluneční brýle, kožené čalounění, vyhřívané přední sedadla a jízdní pruh. Proxy je horní ozdoba a přidává 16-palcová kola z lehkých slitin, brusné nerezové pedály, 10mm spodní závěs a pochromované zadní potrubí.
80%