Yeti dosahuje skvělé rovnováhy mezi příznivou manipulací a pohodlí, takže je to tak šťastné, že se vyrovnáváte se zkroucenými uličkami, jelikož se na dálnici pohybuje klidně. Dokonce i nejmenší motor s výkonem 1,2 TSI má dostatečný pokrok pro dosažení dobrého pokroku - to je dáno skutečností, že používá turbodmychadlo pro zvýšení výkonu na 105PS. Jedná se o nejlevnější model, ale není to špatný vztah v sestavě a cítí se hnusný, zvláště když turbodmychadla nastoupí. Je také tichá, takže dlouhé cesty nejsou únavné nebo hlučné. Bez ohledu na model, který používáte, najdete rohy Yeti s důstojným řízením. Je nastaven pro pohodlí a snadnost, spíše než pro sportovce - jak byste očekávali u takového rodinného auta. Jízda je také velmi dobrá a je velmi schopná vypořádat se s nerovnými nebo hlubokými cestami velmi dobře. Je zde také velmi dobrá viditelnost a téměř svislý zadní konec znamená snadné parkování - ve skutečnosti je to přibližně stejně dlouhé jako Volkswagen Golf, ale vyšší poloha sedadel znamená lepší výhled. Má také užitečně těsný kruh otáčení. Druhý benzín je velmi sportovní 1,8 TSI s výkonem 160 koní - motorem, který se používá také u modelů Škoda Superb a Škoda Octavia. Je to opravdu příjemný motor na řízení, stejně jako 1.2 TSI, je vybavený turbodmychadlem, který zlepšuje výkon a poskytuje jí téměř volné sportovní vozidlo za volantem. Zrychlí z 0-62 mil za pouhých 8,4 vteřin a je rád, že se oživí. Nevýhodou však je, že ekonomika je pouze 35,3 m, což je v porovnání s diesely nízké. A to jsou dieselové motory TDI, které jsou velmi populární mezi řidiči Yeti. K dispozici je vznětový motor 2.0 TDI common rail (což znamená, že je hladší a tichší než starší motory Škoda a Volkswagen TDI PD), které jsou dodávány ve třech různých výkonových systémech 110PS, 140PS nebo 170PS. Vedle toho je také 1,6-litrový TDI s výkonem 105 koní, který je v této řadě nejekonomičtější. To ale neznamená, že je to pomalé - GreenLine II se cítí stejně silné jako větší vznětové motory, takže neztrácíte příliš z hlediska výkonu, ale získáváte levnější provozní náklady. Emise jsou 119g / km a oficiální ekonomika je 61,4mpg. Stejně jako při poháněném motoru je hospodárnost dosaženo revidovaným převodem, nižší výšky jízdy a pneumatikami s nízkým valivým odporem. Systémy 2.0 TDI 140PS a 170PS se používají v celé řadě vozů Škoda, Volkswagen, SEAT a Audi. Oba jsou zdokonalení a punčochy a 140PS by měly být více než dostatečné pro každodenní jízdu s velkým kroutícím momentem a silným zrychlením. 170PS je skutečně rychlý jako 1,8 TSI od 0-62 mil za hodinu a je skvělý pro bezproblémové tempo. Přicházejí pouze jako 4x4, ale to nemá žádný nepříznivý vliv na ekonomiku a oba budou podle oficiálních údajů průměrně 46.3mpg. Pozitivní šestistupňová manuální převodovka je standardem u všech vozů kromě 2.0 TDI 110PS a 1.6 TDI 105PS, které mají pětistupňovou rychlost. Automatická verze DSG je k dispozici jako volitelná s motory 1.2 TSI a 2.0 TDI. Má sedm rychlostních stupňů (což se může zdát trochu nadměrné) a funguje velmi dobře na silnici, a to pomocí dvou spojů, které zajišťují rychlé a bezproblémové změny. Bohužel existují problémy s spolehlivostí přenosu DSG, takže se nejlépe vyhnout, pokud to není nezbytné. Od roku 2014 byla řada Yeti revidována, což znamená, že pohon všech kol je nabízen pouze s verzí Yeti Outdoor. Pracuje dobře mimo silnici, částečně díky novější verzi pohonného systému Haldex. Nemusíte vás dostat přes zrádnou horu, ale pro překročení blátivého pole je víc než schopný a přichází s nějakou užitečnou technologií, jako je řízení svahu, aby se ulehčila život.
80%