Od roku 2014 společnost Škoda nabízí Yeti ve dvou podobách - Yeti a Yeti Outdoor. Hlavní rozdíly mezi těmito dvěma modely jsou kosmetické - běžné modely Yeti nosí nárazníky a boční ochranu, zatímco modely Yeti Outdoor jsou vybaveny ochranou černého těla a střešních lišt. Nyní jsou k dispozici pouze venkovní varianty s pohonem všech kol. Kromě toho je to případ "jestli to není zlomené, neopravujte to." Změny modelu facelifted jsou převážně povrchní, s novými čalouněnými barvami a přepracovaným volantem. Některé nové doplňky k seznamu možností zahrnují systém automatizované asistence při parkování a drsný silniční balíček s ochranou podvozku. Yeti je navržena tak, aby byla všestranným a praktickým rodinným vozem a jistě uspěje. Navzdory skutečnosti, že to není zvláště dlouhé auto, využívá co nejvíce prostoru a není to nikde jinde než v zadní části. Zadní sedadla jsou vybavena chytrým systémem Varioflex, který umožňuje sedadlům posunout se dozadu nebo dopředu, takže můžete v případě potřeby zvýšit prostor pro cestující nebo zavazadlový prostor. Sedadla se také mohou samostatně sklánět, sklopit nebo dokonce zcela odstranit, čímž vznikne zatuchlá ložná plocha (samozřejmě, že je třeba skladovat někde, což je bolest). Ti na zadní straně mají dobrý výhled, protože sedadla jsou namontována výše než sedadla vpředu - jsou užitečné pro děti, zvláště pokud jsou náchylné k tomu, že se auto zhorší. Díky vysokému tvaru modelu Yeti je spousta místa na hlavě a místnost pro nohy je velkorysá, zatímco vstup do zadních sedadel je jednoduchý, protože je velmi nízký prahový prostor. Vpředu je postavení na místě, kde je na místě - je dostatečně zvednutá, aby vám poskytla dobrý výhled, ale není tak vysoká, že máte pocit, že sedíte, a ne na sedadle. Volant má nastavení výšky i dosahu. Boty jsou také působivé a nabízejí tolik místa jako Nissan Qashqai s 416 litry zavazadlového prostoru. Kvalita je vynikající a interiér dokáže sdružovat pocit robustní konstrukce a pozornosti detailu s přesným pocitem pro všechny ovládací prvky a spínače. Ovládání klimatizace je jednoduché, i když pokročilejší ovládání klimatizace může být nejprve trochu zmatené. Hloubkově nastavitelné číselníky jsou však snadno čitelné, zatímco celková montáž a povrchová úprava jsou špičkové. Vybavení od zahájení (září 2009): E je základní model a získává ocelová kola, alarm, černá zpětná zrcátka a kliky dveří, černá střešní lišta, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka, přední elektrická okna, volant rozptýlený, multifunkční sedadlo řidiče a spolujezdce, manuální klimatizace, CD stereo, dálkové centrální zamykání, palubní počítač, sada pro opravu pneumatik a sedačku Varioflex. S přidává 16palcová kola z lehkých slitin, kolenní airbag řidiče, přední mlhová světla, zadní elektrická okna a ovládání stability ESP. SE je vybavena 17palcovými slitinami, multifunkčním volantem (pro rádio), zadními parkovacími senzory, vnějšími zpětnými zrcátky a madlami pro dveře, tempomatem, klimatizací s dvojím zónem, integrovanými ostřikovače světlometů, koženým volantem a měnič šesti disků CD, který dokáže přehrávat záznamy MP3. Elegance je špičkou modelu řady a získává xenonové světlomety, přední mlhové světlomety v zákrutu, dvojité bederní opěry, plné kožené čalounění, vyhřívané přední sedadla, ovládání z kopce, tlačítko off-road (pouze modely 4x4), stěrače a Bluetooth. SE Plus (od května 2011) sedí mezi SE a Elegance a přidává jedinečné čalounění Kristal, satelitní navigační systém Amundsen s dotykovým displejem, autorádio CD, Bluetooth, multifunkční volant, elektrické sedadlo řidiče a spolujezdce, zadní části předních sedadel. Vybavení ze faceliftu (leden 2014): Modely S jsou dodávány s: modely SE se dodávají spolu s doplňkem S: Modely Elegance získají následující výhody přes výkres SE: Laurin & Klement je k dispozici pouze u venkovních modelů a je dodáván s:
80%