Superb by se dal snadno považovat za ten nejprestižnější model, který Škoda kdy vyrobila. Nenechte se však zmást, nejedná se pouze o přestrojený Passat. Jeho na míru vyrobený podvozek jde ruku v ruce s jeho unikátním interiérem, který je skvěle provedený a nechybí mu ani důraz na detail. Rozložení přístrojové desky je přímočaré a nabízí jednoduché ovládání audia a klimatizace. Přístrojová deska je tradičního analogového typu a mezi velkými budíky tachometru a otáčkoměru se nachází displej palubního počítače. Sedadlo řidiče nabízí široké možnosti nastavení, což platí i pro volant, který má úctyhodný dosah a nastavitelnou výšku, takže by neměl být problém najít komfortní pozici pro řízení, a to ani pro ty z nás, kdo jsou menšího vzrůstu. Samotný volant se příjemně drží a všechna tlačítka působí velmi robustně. Interiér vyvolává velmi elegantní dojem, což můžete ocenit i v noci, kdy vstupuje do hry osvětlovací systém CatVision, který s pomocí stropního LED osvětlení zalije vnitřek auta měkkým bílým světlem. Čím však Superb opravdu vyčnívá je prostornost, kterou nabízí. Nehledě na kratší nápravu je uvnitř více místa pro pasažéry než v předchozím Superbu, což platí i pro zadní sedadla, kde je mnohem více prostoru na nohy, než byste dostali například při letu v business třídě, a to i pro cestující s výškou přes dva metry. Existuje málo aut, která by se mohla chlubit takto prostornými zadními sedadly a žádné z nich není zdaleka tak dostupné jako právě Superb. Dokonce má i voděodolný držák na deštník, jež se skrývá v levých zadních dveřích a patří do základní výbavy modelů SE a Elegance. Dokonce dostanete i krásný Škoda deštník (takový, který budete moci používat, aniž byste se cítili trapně) pokrytý speciálním protiplísňovým povlakem. Mezi další chytré vlastnosti patří Twindoor otevírání kufru. Znamená to, že kufr můžete otevřít buď částečně jako u klasického sedanu nebo celý jako u hatchbacku. Může se to zdát zbytečné (proč nemít hatchback otevírání hned v základu), ale opak je pravdou. Ačkoliv vám otevírání ve stylu hatchbacku umožňuje okamžitý přístup k celému zavazadlovému prostoru, pokud se zrovna nacházíte na těsném parkovacím místě nebo v garáži s nízkým stropem, bude pro vás otevírání ve stylu sedanu mnohem jednodušší. Při otevírání zavazadlového prostoru během velmi horkého, nebo naopak chladného dne se navíc, na rozdíl od hatchbacku, efektivně vyhnete náhlé změně teploty v prostoru pro pasažéry. Kufr nabízí ohromných 565 litrů zavazadlového prostoru - přibližně stejně jako BMW 5 Series Touring - pokud se rozhodnete pro volitelnou Variable Boot Floor, dostanete ještě dodatečný prostor umístěný pod dnem kufru (ideální například pro tažné lano). Sklopením zadních sedadel se prostor kufru navýší na 1 670 litrů, což by mělo na převážení velkých zavazadel bohatě stačit. Standardní výbava od zahájení prodeje (Září 2008): Modely S disponují 7 airbagy, alarmem s monitorováním interiéru, funkcí Light Assistant (s moduly Coming home, pro svícení v tunelu či denní svícení), odděleným sklápěním zadních sedaček, dálkově ovladatelným centrálním odemykáním, klimatizací Climatic, rádiem s CD přehrávačem, elektrickým stahováním předních i zadních oken, elektricky nastavitelnými, vyhřívanými zpětnými zrcátky, 16” litými koly “Spectrum”, elektronickým stabilizačním programem (ESP), systémem Twindoor a předními mlhovkami. Model SE k tomu všemu přidává přední mlhovky s funkcí “Corner”, čtyřramenný multifunkční volant, deštník v zadních dveřích, čalounění Alcantara, zadní parkovací senzory, tempomat, dvouzónovou klimatizaci, 17” hliníková kola “Trifid”, elektricky nastavitelná venkovní zrcátka, integrovaný stereo systém na 6 CD s dotykovým displejem a palubní počítač. SE Plus (představený v květnu 2011) toto navyšuje o dotykový satelitní navigační systém Amundsen, připojení bluetooth, multifunkční volant, zatmavená skla proti slunečnímu záření a rozhraní pro multimediální přístroje (MDI) s propojovacím kabelem. Modely Elegance disponují xenonovými světlomety s integrovanými stěrači, adaptivním systémem předních světel (AFS), ukazatelem tlaku v pneumatikách, stěrači s dešťovými senzory, připojením bluetooth, vyhřívanými předními sedačkami, celokoženými potahy, elektricky nastavitelnými sedadly řidiče a spolujezdce, satelitním navigačním systémem “Colombus” s barevným dotykovým displejem, 18” hliníkovými koly “Thermisto” a čtyřramenným multifunkčním volantem s koženým potahem. Modely Greenline jsou založené na verzi S, ale dodávají se s 16” hliníkovými koly “Spectrum”, chromovaným lemováním oken, tempomatem, sníženým odpružením (o 15mm), čtyřramenným volantem s koženým potahem, malým zadním spoilerem, deštníkem v zadních dveřích a sadou pro opravu pneumatiky (namísto celého náhradního kola).
80%