Škoda nabízí široký sortiment motorů v modelové řadě Fabia, od jednoduchých a levných 60 litrových benzínových motorů o objemu 1,2 nebo 1,4 litru až po motory s objemem 1,6 litru a výkonem 105 koní. Z nabídky benzinových motorů je nejlepší varianta 1,2 l TSI, která je k dispozici s výkonem 86 koní nebo 105 koní. Bez ohledu na výběr se ve všech variantách kombinuje užitný výkon s cenově dostupnými provozními náklady a přináší i solidní výkon při jízdě na dálnici. Ti, kteří mají napjatější rozpočet si mohou zvolit nižší výkon motoru s objemem 1,2 litru. Tyto vozy jsou nejvhodnější pro jízdu po městě, ale postrádají výkon při rychlém předjíždění a delším cestování. Pokud dáváte přednost levnému palivu a nižší ceně vozu, model Greenline II nabízí 1,2 litrový tříválcový diesel, který deklaruje spotřebu 2,83 l/100 km a produkci CO2 89 g/km. Není to ovšem jediný dieselový motor, z kterých můžete vybírat. Ti, kteří tráví spoustu času na dálnici nebo na silnicích prvních třídy ocení výhody jednoho z 1,6 litrových motorů TDI nabízených ve výkonech 103, 88 a 73 koní. Všechny mají stejné emise 109 g/km a úsporu paliva 3,5 litru na 100 km, takže výběr mezi nimi už je jen otázkou rozpočtu a vašich preferencí. Bez ohledu na zvolený motor získáte snadno ovladatelný vůz s příjemným odpružením a dobře vyváženým řízením. Fabia dobře zvládá náročnější povrchy, je poměrně obratná v zatáčkách a příjemná, ne však přímo vzrušující k řízení. Pedály jsou lehké a snadno se vrací do původní polohy, řazení je spolehlivé a přesné. Tlumiče odvádí slušnou práci, dělají to ale docela hlasitě. Fabia skutečně není zrovna nejtišším automobilem. Hluk větráku je znatelný při vyšších rychlostech a motor výrazně hučí. Není to nepříjemně nahlas, ale mohlo by to být lepší. Kromě toho, i když je to slušné auto, které solidně jezdí, není tak zábavné jako někteří jeho rivalové, zejména špičkový a také nejprodávanější Ford Fiesta, který překonává vůz Fabia hned v několika oblastech. Dále je automaticky součástí výbavy automatická převodovka s dvojustupňovou spojkou, což bohužel není bez problémů. Pro většinu řidičů bude Fabia naprosto v pořádku - řídí se přesně tak, jak byste u malého auta čekali.
60%