60%
Obsah
Řidičské dojmy
Škoda nabízí široký sortiment motorů v modelové řadě Fabia, od jednoduchých a levných 60 litrových benzínových motorů o objemu 1,2 nebo 1,4 litru až po motory s objemem 1,6 litru a výkonem 105 koní. Z nabídky benzinových motorů je nejlepší varianta 1,2 l TSI, která je k dispozici s výkonem 86 koní nebo 105 koní. Bez ohledu na výběr se ve všech variantách kombinuje užitný výkon s cenově dostupnými provozními náklady a přináší i solidní výkon při jízdě na dálnici. Ti, kteří mají napjatější…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Fabia není zrovna velká - je krátká a úzká - ale je příjemně kompaktní. Vnitřní prostor je doslova impozantní - zadní sedadla nabízí dostatek místa pro každého a je zde i dostatek prostoru pro dospělého, pokud tedy v přední části vozu nesedí někdo zvlášť vysoký. Děti budou mít skutečné pohodlí a rodiče budou spokojeni rovněž, protože přístup na zadní sedadla je velmi snadný - Škoda totiž vyrábí pouze pětidveřové modely. Kufr má praktickou velikost a tvar a také některé příjemné drobné detaily, jako je pár háčků pro zavěšení nákupních tašek a také několik držáků lahví či popruhy pro udržení věcí v koutech kufru. Není to však dokonalé - podlaha zavazadlového prostoru je nízká, ale s vysokým prahem takže dostat těžké předměty dovnitř a ven by mohl být trochu problém. Tento problém je zhoršován zadními sedadly, která se nedají složit úplně do roviny.
Z pohledu řidiče je všechno umístěno a rozloženo rozumně a jasně. středová část bohužel působí zastarale. Je vyrobena z kvalitních materiálů, ale povrch není úplně přesně dotažený a pokud by see se nakonec ukázalo, že je to trvanlivé, není na ní nic zvláštního ani fantastického na to, aby vás jakkoli přitahovala. Nejste-li přehnaně pedantičtí, tak vás ale tato jednoduchost osloví. Standardní výbava je v pořádku, se vstupem pro audio přehrávač a elektrickým ovládáním oken - to je standard řady S. Pro klimatizaci, hliníková kola a elektricky ovládaná zpětná zrcátka je třeba se pohybovat až ve verzích SE. Nejlépe vybavená je verze Elegance, ale i ta je stále poměrně cenově výhodná a je vybavena klimatizací, většími hliníkovými koly a tempomatem. Volitelné doplňky zahrnují snadno použitelný satelitní navigaci a Bluetooth.
Recenze automobilu
Navzdory tomu, že je Škoda Fabia v prodeji od roku 2007, její koupě je stále dobrým nápadem díky kombinaci hodnoty, praktičnosti a pohodlné jízdy. Může být malá, ale je šikovně navržená, takže je vhodnou volbou jako rodinné auto - a to je ideální pro městské prostředí díky nízkým emisím, nízké spotřebě paliva a snadnému parkování. To ale neznamená, že by byla nepoužitelná na rychlostních silnicích - Škoda nabízí celou řadu motorů, které vyhovují všem potřebám, včetně 105 kW naftového a…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Solidní konstrukce a dobrá hodnota. Levný provoz. Modely Greenline jsou velmi hospodárné s nízkými emisemi CO2.
- Celkový dojem - nula. Menší 1,2-litrový benzínový motor je nedostatečný. Žádné vzrušení z jeho řízení.
60%
Škoda Fabia na prodej
- Vyrobeno
- 2004
- Tachometr
- 249 450 km
- Cena
- 59 000 Kč
- Vyrobeno
- 2003
- Tachometr
- 139 600 km
- Cena
- 45 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 228 690 km
- Cena
- 59 000 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 233 702 km
- Cena
- 59 000 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 222 000 km
- Cena
- 49 000 Kč
- Vyrobeno
- 2004
- Tachometr
- 170 000 km
- Cena
- 38 000 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 156 000 km
- Cena
- 57 000 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 213 000 km
- Cena
- 59 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 164 950 km
- Cena
- 29 000 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 167 000 km
- Cena
- 69 900 Kč