Hlavní výhodou verze Combi oproti hatchbacku je samozřejmě větší kufr (530 - 1 395 litrů oproti 330 - 1 150 litrům). Fabia si nezakládá na žádných ozdůbkách, což znamená, že dostáváte slušný a jednoduchý prostor tvaru čtverce. Nakládání může trochu zkomplikovat to, že okraj kufru lehce přečnívá přes jeho dno, pokud se tedy nejedná o model s volitelným dvojitým dnem. Zadní odpružení trošku přečnívá do prostoru kufru, to je ale vykompenzováno dvojicí úložných přihrádek na obou stranách kufru - velikostí dostačující na, řekněme, malou tašku s nákupem. Sklopné zadní sedadlo nelze položit do zcela vodorovné polohy, což by však pro většinu z nás nemělo představovat takový problém - je tam dostatek místa třeba i na převoz pračky. Zadní sedadla cestujícím poskytují poměrně dost prostoru pro hlavu i nohy vzhledem k tomu, že se jedná o hatchback menší velikosti. Snadno se tam vedle sebe usadí i 3 dospělí. Díky pár vychytávkám, jako je např. přihrádka v palubní desce (což není vždy samozřejmostí), relativně hlubokým přihrádkám ve dveřích a sponě na předním skle k připevňování parkovacích lístků, vyvolává Fabia celkem působivý dojem. Pod uzávěrem palivové nádrže naleznete dokonce i škrabku na led. Palubní deska je elegantní, avšak nijak zvlášť úchvatná a kvůli podobným odstínům černého a šedého plastu působí až příliš těžkopádně. Na straně spolujezdce najdete náznak kovových doplňků a vůz taktéž disponuje integrovaným informačním a zábavním systémem, to je ale pro Volkswagen Group docela typické. Zároveň to také znamená, že je vše pevně umístěno na tom správném místě. Údaje přístrojové desky jsou jasné a logické, vypínače jsou robustní a prakticky rozmístěné a zábavní a informační systém nejspíš navrhoval někdo, kdo se vyzná v těch nejšpičkovějších mobilních telefonech. Logické.
100%