Velkým klusem pro Leon je široká škála motorů od startu. Golfoví a A3 kupci museli čekat na širší výběr motorů, ale zákazníci Leon je mají od začátku. Ti, kteří pokrývají nižší počet kilometrů, se starají o 1.2-litrovou TSI (105PS) a 1.4litrovou TSI (140PS). Oba tyto přeplňované motory jsou prasklé; ochotní, skvělí v okolí města a silnější, než jejich skromné výstupy naznačují. Společnost SEAT v posledních několika letech posunula více dieselů než kdy jindy, díky malému objemu několika velkých vozových parcel (včetně jedné s British Gas). Není tedy překvapením, že vidíte dobré rozložení dieselů. Volba s nízkými emisemi CO2 při startu je 1,6 TDI s CO2 99g / km, ale v příštím roce bude nahrazena verzí, která bude ještě nižší. Vychází dobře po dálnici, ale s nízkým výkonem je to těžší práce v okolí města. Většina lidí se rozhodne pro model 2.0 TDI s výkonem 150 koní. Ukazuje velkou rovnováhu mezi ekonomikou a výkonem a se širokou kapelou moci je dobrá zábava vyrazit na volnou silnici. Ekonomika je citována na úrovni 68,9 m, což zní působivě, ale bude zajímavé zjistit, zda se jedná o případ, kdy se začnou objevovat výsledky Real MPG. Také jsou zde i motory, které jsou součástí sportovních verzí FR - 1.8-litrový TSI (180 PS) pro benzin a 2.0 TDI s 184 koní. Obě by mohly snadno procházet jako horké poklopy v řadě jiných výrobců, ale toto je výchozí bod pro sportovní Leony. Čtyř-kyindrový nafta je zvláště pozoruhodná díky hladké vlně síly a všestrannému zdokonalení. Dokonce ještě silnější modely Cupra se pravděpodobně budou projevovat později v příštím roce. Na cestě nezáleží na tom, s jakým Leonem se rozhodnete, protože jsou skvělí k řízení, s řízením světla, dobrou regulací těla a agilním ovládáním. Nový Leon je 90kg lehčí před tím, a to zažije. V závislosti na tom, který motor si vyberete, jsou nastaveny dvě nastavení. Vozidla s méně než 148 PS mají standardní nastavení, zatímco ti s větší silou získávají plně nezávislý systém a vozy s označením FR mají sníženou výšku jízdy a tužší nastavení pro lepší manipulaci. Jak byste očekávali, FRs jsou nejpevnější, ale jízda je překvapivě pohodlná. Tam může být havárie na nerovných cestách, ale obecně jezdí dobře a necítí se výrazně tvrdší než ostatní modely v dosahu.
80%