Kvalita interiéru je jednou z oblastí, která často nechává Leona a dalších SEATů, ale tomu tak není v případě nového vozu. Plasty mají lepší vzhled a pocit, je zde větší pozornost k detailu a má mnohem více vzrušujícího pocitu - zvláště na specifikaci SE a výše. Nemusí to být zcela v souladu s normami stanovenými v nejnovějším Golfu, ale určitě je to lepší než řada jeho soupeřů. Díky podsvíceným dveřním madlům a chromovým obložením na spínači na vyšších modelech máte pocit, že Audi nebyl cizí osobou v továrně společnosti SEAT těsně mimo Barcelonu. Nový Leon má délku 4 260 mm, což je zhruba o pět centimetrů kratší než odchozí model, ale rozvor kol je delší o téměř šest centimetrů. To je dobrá zpráva pro interiér, zejména pro cestující na zadních sedadlech a 380 litrů, zvýšil se také obuv o 40 litrů. Je to také skvěle vyladěné a SEAT slibuje, že nenabízí žádné specializované suvenýry. Všechny vozy mají LCD dotykový displej, který se používá pro zvukový systém automobilu a na modely s vyššími parametry, které přidává funkci satnav. Nejdůležitějšími specifikacemi jsou Bluetooth a air con na S, osvětlení v zatáčkách a 16palcových slitin na SE a dvouzónové ovládání klimatizace a SEAT Drive Profile na FR. Je to také první vůz svého druhu, který má LED "bezúdržbové" světlomety, ale to je volba 995 liber (nebo 1740 liber v kombinaci se sat nav) na modelech SE a FR a je nepravděpodobné, hodnota od okamžiku, kdy přijdete k prodeji - po tom, co všechny standardní automobily stále přicházejí se světly. Standardní výbava od startu: modely S jsou vybaveny 15palcovými ocelovými koly, vyhřívanými zrcátky, předními elektrickými okny, klimatizací, barevným mediálním systémem s CD přehrávačem, Bluetooth, šesti reproduktory, dálkovými automatickými ovladači, ESC s monitoringem tlaku v pneumatikách, airbag, přední a zadní airbagy, kolenní airbag řidiče a alarm a dálkové centrální zamykání. SE trim dodává osvětlení interiéru, kožené zabalené volanty a kolečka, chromové palubní desky, přední mlhové světlomety se zatáčkami, tempomat, 16palcová kola z lehkých slitin, elektronický systém diferenciálního zámku XDS SEAT a ovládání výšky na kopci. Modely FR jsou vybaveny 17palcovými hliníkovými koly, přepracovanými předními a zadními nárazníky, dvojitými chromovými výfukovými trubkami, tmavými tónovanými okny, předními sportovními sedadly, koženým volantem s plochým dnem, dvouzónovou klimatizací, zadními LED diodami, sportovním odpružením a sedadlem Profil disku. To umožňuje řidiči měnit charakteristiku posilovače řízení, což mu přináší více nebo méně odporu, stejně jako citlivost na škrtící klapku a u vozidel vybavených DSG mění vzhled řazení. Mezi možnosti patří 18palcová kola z lehkých slitin, celoplošná kožená čalounění, satelitní navigace, systém zvuku SEAT (včetně subwooferu), zadní parkovací senzory, stěrače a světlomety.
80%