Stejně jako exteriér tohoto čerstvého Saabu 9-5, interiér také dokáže zachytit některé z tradičních konstrukčních prvků Saabu, a přitom stále vypadá moderní. Bohužel to není tak elegantní jako venku a nevyzařuje tak vysokou kvalitu a sofistikovaný pocit, že byste čekali na prémiový salon této ceny. Je to velmi prostorné a nikde je to více zřejmé, než na zadní straně. Ve srovnání s předcházejícím 9-5 má tento model delší rozvor, což znamená další 58mm nohy přidané k tomu, co bylo již velkým prostorem. Dokonce i když se přední sedadla úplně posunula zpět, stále existují masy nohou pro lidi, kteří seděli v zádech, a navíc s působivou výškou. Takže i když se necítí docela tak prostorná jako Skoda Superb, určitě to není daleko. Kufr je obrovský také s 515 litry zavazadlového prostoru - to je víc, než je značně větší BMW řada 7, plus otevření zavazadlového prostoru je široká a vysoká, takže dostat těžké kufry dovnitř a ven není problém. K dispozici je dělené sklopné opěradlo 60/40, které zahrnuje prodloužené "lyžařské poklopy" pro delší položky. Jako například lyže ... Je to za volantem, že se Saab 9-5 necítí tak působivě. Kvalita použitých materiálů je poměrně dobrá, ale některé z plastů se necítí, že patří do prémiového vozu a uspořádání je poměrně běžné, zvláště když je porovnáváte s jiným skandinávským výrobcem Volvo, který se zdá, že dělá minimalistické a stylové interiéry tak dobře. Některé z nich jsou dokonce trochu podrážděné a na vozidlech, které jsme řídili, byly na cestách různé squeky a chrastítka. Ne, co byste chtěli, kdybyste strávili dlouhé hodiny za volantem. Není to ale všechno negativní. Hluboce zapuštěné nástroje jsou velmi čisté se zelenými jehlami a stylovými bílými podsvícenými číselníky a navíc obsahují rychlý read-out rychlosti výškomeru - odkaz na letecké dědictví společnosti Saab. Centrální konzola je hezká konstrukce a díky elektronické parkovací brzdě vypadá čistě a přehledně. Stereofonní a ventilační ovládací prvky jsou snadno použitelné a jasně rozložené a přestože hlavní nástavec vypadá trochu těžkým tlačítkem, funguje to dobře. K dispozici je velká barevná obrazovka (ve skutečnosti jedna z největších, kterou jsme viděli v autě), který zobrazuje stereofonní a navigační displej (je-li k dispozici). Jedna high-tech volba je digitální head-up displej - nebo HUD, jak je známo. Tím se promítá rychlost (stejně jako otáčky, navigační pokyny a varovné zprávy, pokud chcete) na čelní sklo. To znamená, že nemusíte vzít vaše oči z cesty a je to užitečná nepřetržitá připomínka vaší přesné rychlosti. Je zobrazen jako virtuální obraz, zdánlivě asi dva metry dopředu, v rámci ostrosti řidiče. Displej je řízen a nastaven pomocí dvou spínačů, což umožňuje změnit jas a pohybovat nahoru a dolů. Je to podobná volba, jaká nabízí BMW na mnoha modelech, ale Saab jeden bojuje za jasného slunce. Světlo odráží panel, který zobrazuje displej, takže je velmi obtížné číst a více rozptýlit, než je vše užitečné. Zařízení od uvedení do provozu (červenec 2010): Lineární Základní specifikace Saab 9-5 je vybavena tlačítkem start / stop bez klíče, elektrickou parkovací brzdou, šestistranným nastavitelným řidičem a čtyřcestným nastavitelným sedadlem spolujezdce, dvouzónová klimatizace , audio systém se sedmi reproduktory s konektorem AUX, volant z kůže a textový informační displej. Uvnitř je horní a dolní přístrojová deska, výplně dveří a dekorační obložení v provedení Jet Black, s možností volby z čalounění sedadel Jet Black nebo Parchment, doplněných dveřními vložkami a područkami v lehké nebo tmavé barvě. Vektor Tento doplněk obsahuje kapsy na předním sedadle, zvukové a tempomat ovládání volantu, nastavitelnou přední opěrku rukou, tempomat, okolní osvětlení interiéru, audio systém s devíti reproduktory s připojením USB a grafický informační displej. Interiér je vybaven tmavým cínem s tryskovým černým nebo temným kakaem s pergamenem pro přístrojovou desku a dveře, zatímco dekorace má kovový vzhled. Sedadla jsou potažena koženými podložkami a vložkami z materiálu Jet Black, Parchment nebo Shark Gray. Aero Horní model je dodáván s elektricky nastavitelnými a vyhřívanými předními sedadly s prodlouženým podpěrným stehem, zatímco interiér se dále vyznačuje barevným informačním displejem a reliéfním sportovním volantem "Aero" s plochým dnem s perforovanou kůží. K dispozici je také celokožený interiér s jedinečnou povrchovou úpravou Clear Zone, která je umístěna v přístrojovém panelu. Zbytek předního obložení a obložení dveří je v provedení Jet Black s tmavým, zesíleným dekorem z kovu.
60%