Cenová cena Renault Zoe je otevírání očí, pokud jste příliš nesledovali trh s elektrickými vozy. Pro ty, kteří si je stále myslí, že jsou jako 30 kilogramů lístků, Zoeova cena za nálepku 17,983 liber vypadá chutněji. Ještě víc, jakmile vláda poskytne elektrický vůz, sníží ji na 13 995 liber. Samozřejmě je nutné zohlednit minimální náklady ve výši 70 liber měsíčně za pronájem lithium-iontových akumulátorů Zoe, kromě celkové ceny za účelem získání skutečného obrazu. Samozřejmě, že pro ty městské obyvatele a meziměstské dojíždějící osoby, kteří dokáží vynaložit rozumný počet kilometrů, je to 70 liber, které se rovná méně než nádrž benzínu nebo nafty. Dokonce i v kombinaci s náklady na nabíjení je výrazně nižší než váš měsíční účet za pohonné hmoty. Půjčka ve výši 70 liber se rovná 36 měsícům a až 7500 mil ročně - více kilometrů se rovná vyššímu měsíčnímu pronájmu. Ale to znamená, že Renault nahradí baterii zdarma, pokud se během pronájmu rozpadne nebo klesne na méně než 75% svého nového výkonu. Takže, jak to funguje na denní bázi? No, dostanete hatchback s velikostí Fiesta s pěti hvězdičkami Euro NCAP a realistickým cestovním rozsahem 90 kilometrů s nárokovaným maximem 130 mil pro hypermily. Jsme stále trochu od průlomu baterie, který řidiči poskytne řadu odpovídajícím benzinu, takže způsob, jakým používáte své auto, jasně určuje, zda je Zoe pro vás. Když si koupíte svou Zoe, Renault přijde do vašeho domu (nebo na jiné místo, které si vyberete) a nainstalujte nástěnnou nabíječku, která bude plně nabíjet baterii za přibližně čtyři hodiny. Ovšem mnohem působivěji můžete přidávat užitečnou dávku poplatku na mnoha veřejných místech nabíjení. Vezměte na vědomí, že jsou v současné době na dálnici zdarma a 30minutové doplnění vás přitáhnou alespoň dalších 50 kilometrů a ekonomika začne přehrávat ve vaší prospěch. Nicméně, na rozdíl od Nissan Leaf, dosud nemůžete nabíjet z tříkolíkové zásuvky pro domácnost, ačkoli Renault říká, že bude k dispozici od konce roku 2014. Chcete-li řídit, je to jak jednoduché, tak překvapivě jasné. Jakmile se dostanete nad nedostatek hluku z motoru s vnitřním spalováním, uvědomíte si, že je to všechno směšně snadné. Zrychlení je silné a lineární, dokonce i ve svahu a může zanechat provoz za sebou. Škrtící klapka je hladká a dostanete pěknou, čistou a nepřerušovanou vlnu síly, když ji potřebujete. Dokonce iv režimu Eco s nominální hodnotou 60 k se Zoe cítí světelně svěží. Při hluku s nulovými hnacími silami si řidič více uvědomuje další zdroje hluku, avšak hluk z silničního a větrného paliva je udržován pod kontrolou, což znamená, že je to velmi rafinované malé auto. Vyzkoušeli jsme Zoe na dálnici a ačkoli většina majitelů pravděpodobně nebude jít tam, je dobré vědět, že je to schopné - i když uvidíte, že váš dostupný poplatek vypadá alarmující rychle, pokud se vyhnat nad 60mph. Jde dobře a cítí se velmi stabilní. V režimu Eko jsou vyšší rychlosti pozitivně odrazeny, přičemž výlet vás vždy zpomalí rychlostí 60 km / h bez ohledu na zadanou rychlost - což je trochu hanba. Ale buď si to z Eco, nebo jen zpomalit na rychlost HGV pro snazší život. Máme rádi jízdu a manipulaci, takže i když není tak jemná, jak byste mohli doufat vzhledem k dědictví Renaultu, je to opravdu velmi dobré, pouze s nejostřejšími hřebeny a rutinami, které narušují celkovou rovnováhu. V zákrutách se točí více než většina jeho hatchbackových rivalů, ale nikdy nestačí na to, aby vyrušovali cestující s nervózní dispozicí. Řízení je ostrý a přesný, zatímco v rohu se cítí velmi stabilní a jen když jste na nejhlubších silnicích, připadá to skličující. Brzdy jsou díky regeneraci citlivé, ale většina řidičů by se měla brzy rychle přizpůsobit a učinit hladký pokrok. Stále potřebuje nějakou péči, protože na konci brzdy ztrácíte regeneraci, takže vůz se nezastaví tak přísně, jak jste poprvé očekávali.
80%