Twingo je nabízen se dvěma zážehovými motory, turbodmychadlem o objemu 0,9 litru s výkonem 90 koní nebo o objemu 1,0 litru při 70 koní. Oba motory jsou v městečku vesele, ale postrádají vysokou rychlost a mohou být spíše vokální, když se tvrdě otřásají. Nicméně nárokovaná ekonomika je dobrá, přičemž vstupní úroveň 1,0-litrové jednotky vrací 63mpg. Motor bohužel přichází s volnou silniční daní se 105 g / km CO2, ale lze ho opravit přidáním technologie start / stop, která snižuje CO2 na 95 g / km. Přeplňovaný turbodmychadlo o objemu 0,9 litru je mnohem lepší, s vylepšeným točivým momentem a nárokovaným výkonem 65 koní. Oba benzinové motory jsou vhodné pro městskou jízdu, přestože turbodmychadlo má 135Nm točivého momentu, což znamená, že při řezání napříč městem je lepší než 91Nm, které nabízí motor 1.0. Oba motory jsou spojeny s pětistupňovou manuální převodovkou, ale opět přeplňovaná jednotka s vyváženým zrychlením všech nižších převodových stupňů. Žádný z motorů není zvlášť rychlý, což znamená, že Twingo se cítí poněkud bez dechu, když se vytáhne ze silnice na dálnici a předjíždění je poměrně náročný proces. Ve skutečnosti je Twingo městské auto, které postrádá pocit "velkého auta". Jak Volkswagen Up, tak i Hyundai i10 se na dálnici skládají více. Ve srovnání se Twingo cítí nervózní, zatímco jeho vokální motory a pozoruhodný silniční hluk dělají málo, aby uklidnil situaci. Řízení je také nejasné při vysokých rychlostech, což ztěžuje uvolnění při chvění při rychlosti 70 km / h. Na straně plus, Twingo má spoustu uchopení v zákoutích a tělo je udržováno v dohledu se slušným nastavením zavěšení, nicméně Twingo nikdy necítí tak zábavné nebo poutavé, jak má. A přesto, navzdory svým omezením, je o Twingu hodně rád. Pohon zadní části motoru a pohonu zadních kol je pro městskou jízdu mimořádně dobrý a Renault je zábavné auto, které se rozjíždí kolem města. Máme také obratnou manipulaci a těsný oblouk kolem pouhých 8,6 metru - přál si jen, aby to bylo trochu dokonalejší z města.
80%