Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Renault

Recenze a test Renault Mégane 2016

Recenze automobilů Recenze Renault Recenze Renault Mégane 2016

80% Renault Mégane 2016

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Hlavní kvalitou tohoto Renaultu Megane je spolehlivost, a to z velké části díky lehkosti, se kterou sviští po silnici, robustní kabině a perfektnímu tlumení hluku - to je znatelné hlavně v případě 1.5-litrového dieselu, kde byste vzhledem k jeho malé kapacitě a výkonu čekali, že bude dost hlučný. Namísto toho ale v tomto ohledu předhání většinu čtyřválcových dieselů, mezi kterými byste našli i jeden nebo dva, které se využívají u některých prémiových vozů. Renault toto vozidlo zamýšlel především pro komfortní jízdu, a to se mu povedlo. Potíže mu působí jen ty nejhrbolatější povrchy. K dispozici není žádná možnost adaptivního tlumení, a to ani u sportovních verzí. Nicméně modely Dynamique Nav dostávají nastavení jízdních módů, které pozměňují reakce plynového pedálu, řízení a s automatem i řazení převodových stupňů. Technologie 4Control je součástí standardního vybavení u modelu GT se 151 kW a funguje tak, že natočí zadní kola na opačné straně směrem dopředu. Ne nijak výrazně, ale natolik, aby byl cítit rozdíl, a to při rychlostech do 80 km/h. Pokud jedete rychleji, otočí je opět stejným směrem. Bohužel to ale vypadá, že čím se Megane snaží být chytřejší, tím je to horší. Takže pokud nastavíte mód Neutral, řízení bude lehké, jízda plynulá a celkový zážitek příjemný. Jakmile ale zapnete mód Sport s technologií 4Control, bude to trošku chaotické. Problém spočívá v tom, že je řízení možná až moc lehké - což opět svědčí o snaze docílit komfortu při každodenní jízdě - a zatímco je 4Control zprvu opravdu fascinující, při vyšších rychlostech to může být docela stresující. Skoro až příliš ostré. Pokud strávíte nějaký čas se základním Renaultem Megane s dieselovým motorem, všechny tyhle vychytávky vám budou připadat trošku zbytečné, protože základní funkce tohoto vozidla jsou naprosto excelentní. Komfortu není dosaženo jen dobře nastaveným odpružením, ale spíše nízko posazenou jízdní pozicí, pohodlnými sedadly a intuitivní ergonomií kabiny, včetně vysoko umístěné řadící páky. Řazení převodových stupňů probíhá také bez problému. Každý Megane přichází ve standardním vybavení se šestistupňovou manuální převodovkou, zatímco šestistupňový dvouspojkový EDC automat patří mezi volitelné položky. V porovnání s předchozím modelem Renault u tohoto Megane rozšířil podvozek. To mu dodává větší stabilitu a balanc při zatáčení. Problémem je to, že i když má Megane skvělý záběr, jízda není nikdy nijak zvlášť zábavná. Je jen opravdu schopný. Další problém spočívá v tom, že tužší odpružení GT a GT Line modelů způsobuje to, že auto není tak pohodlné namísto toho, aby bylo zábavnější. To ještě zhoršují podivně nastavená sportovní sedadla. 1.6-litrový motor turbo GT se zdá být dobře zpracovaný - určitě lépe, než co se týče jeho akcelerace z nuly na 100 km/h - zabere 7,1 sekundy. Není to nic nepříjemného, jen nejezdí tak lehce, jak byste od zahřátého hatchbacku čekali, což by se vlastně dalo říct i o požitku z jízdy obecně. To je důvod, proč je jednodušší doporučit některý z nižších Renaultů Megane. Diesely možná nejsou zas tak rychlé na papíře, ale jsou dostatečně silné na to, aby se proháněly po dálnicích bez jediného problému. A činí tak s minimální spotřebou.

Renault Mégane 2016

Interiér

Kabina základního Renaultu Megane je dost fádní - příliš velké množství plastových částí má tmavý odstín a kvůli velkému množství tlačítek působí přístrojová deska méně jako iPhone a více jako Nokia 6210. Naštěstí od stupně výbavy Expression a výš dostáváme dotykový systém, nicméně ten nejpozoruhodnější prvek Meganu je samozřejmě volitelný - řeč je o 8.7-palcovém multimediálním dotykovém systému. Dotykový systém, u modelů Dynamique S Nav a výše, působí, jako by pocházel z mnohem většího auta…

Pokračovat ve čtení interiéru

Renault Mégane 2016

Recenze automobilu

Čtvrtá generace Renaultu Megane je nejvíce evoluční aktualizací, kterou kdy Renault dodal svému rodinnému hatchbacku. Společnost hraje poslední dobou na jistotu s cílem vyhnout se kontroverzi a namísto toho dát kupcům něco jako konzervativní spolehlivost, díky které je například Volkswagen Golf tak konzistentně populární. Tentokrát tu na pozadí neprobíhá žádná šílená reklamní kampaň. Karosérie je krásná - v reálu vypadá podstatně lépe než na fotografiích - ale interiér už na tom tak dobře…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Renault Mégane 2016
  • Renault Mégane 2016
  • Renault Mégane 2016
  • Renault Mégane 2016
  • Renault Mégane 2016
  • Renault Mégane 2016
  • Renault Mégane 2016

Závěrečné hodnocení

  • Modely s nižší specifikací mají nudnou kabinu, ovládání všech čtyř kol může působit zvláštně, model GT není zrovna zábavný.

  • Excelentní kvalita kabiny, skvělý (a masivní) dotykový infotainment systém, dobrá cena i vybavení, překvapivě tiché naftové motory.

80%

Renault Mégane na prodej

Renault Mégane 1.6 16v.KLIMA.S.Kn.79Kw

Renault Mégane Kutná Hora 1.6, 79 kW, inz_benzin, sedan

  • Vyrobeno
    2001
  • Tachometr
    184 886 km
  • Cena
    26 000 Kč
Renault Mégane 1.6 16v.Klima.S.Kn.79kw

Renault Mégane Kutná Hora 1.6, 79 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2002
  • Tachometr
    162 299 km
  • Cena
    19 000 Kč
Renault Mégane 1.4i, Servisní kniha

Renault Mégane Plzeň 1.4, 72 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2002
  • Tachometr
    171 000 km
  • Cena
    24 900 Kč
Renault Mégane 1,6i

Renault Mégane Všestary 1.6, 55 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    1996
  • Tachometr
    165 858 km
  • Cena
    7 000 Kč
Renault Mégane Scenic

Renault Mégane Všestary 1.5, 74 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    2004
  • Tachometr
    205 707 km
  • Cena
    45 000 Kč
Renault Mégane kombi 1,4i

Renault Mégane Všestary 1.4, 70 kW, inz_benzin, kombi

  • Vyrobeno
    1999
  • Tachometr
    175 218 km
  • Cena
    29 000 Kč
Renault Mégane 1,6i LPG-Eko Placeno !

Renault Mégane Všestary 1.6, 66 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    1998
  • Tachometr
    —
  • Cena
    12 000 Kč
Renault Mégane 1.6

Renault Mégane Kadaň 1.6, 55 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    1998
  • Tachometr
    178 730 km
  • Cena
    19 900 Kč
Renault Mégane 1,9DCi serviska, nová STK, keyless

Renault Mégane Most 1.9, 88 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    2005
  • Tachometr
    266 484 km
  • Cena
    45 000 Kč
Renault Mégane 1.6 16v.Klima.S.kn.Ex.stav

Renault Mégane Kutná Hora 1.6, 82 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2006
  • Tachometr
    77 522 km
  • Cena
    63 000 Kč

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Prosím jaké motory se dávaly do Nissanu xtr 2008-11 automat dekuji Karban“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2324 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1338 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 852 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 799 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 716 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2324
    • Škoda Fabia 1338
    • Volkswagen Golf 852
    • Volkswagen Passat 799
    • Škoda Superb 716
    • Ford Focus 491
    • Hyundai i30 464
    • Volkswagen Touran 435
    • Škoda Kodiaq 370
    • Škoda Karoq 348
    • Hyundai Tucson 326
    • Volkswagen Tiguan 325
    • Kia Cee´d 320
    • Škoda Octavia III 314
    • BMW Řada 3 292
    • Škoda Rapid 289
    • Opel Astra 285
    • Ford Transit 285
    • Ford Mondeo 283
    • Renault Mégane 280
    • Škoda Scala 267
    • Dacia Duster 252
    • Kia Sportage 241
    • Peugeot 308 240

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7517
    • Volkswagen 3912
    • Ford 2419
    • Peugeot 1715
    • Hyundai 1489
    • Renault 1350
    • Citroën 1210
    • Opel 1204
    • BMW 1070
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 908
    • Audi 879

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing