Kabina základního Renaultu Megane je dost fádní - příliš velké množství plastových částí má tmavý odstín a kvůli velkému množství tlačítek působí přístrojová deska méně jako iPhone a více jako Nokia 6210. Naštěstí od stupně výbavy Expression a výš dostáváme dotykový systém, nicméně ten nejpozoruhodnější prvek Meganu je samozřejmě volitelný - řeč je o 8.7-palcovém multimediálním dotykovém systému. Dotykový systém, u modelů Dynamique S Nav a výše, působí, jako by pocházel z mnohem většího auta. Je moderní, hezký, přizpůsobitelný a, co je nejdůležitější, intuitivní. S dotykovými displeji u posledních Renaultů, které byly doslova noční můrou, se vůbec nedá srovnávat. A to není jediná věc v kabině Renaultu Megane, která je elegantní a chytře promyšlená. Z hlediska designu možná není úplně nejpůsobivější, ale rozhodně se jedná o nejrobustnější kabinu, která se kdy u Renaultu objevila. Špičkové plastové části se svou pevností podobají Volkswagenu, zatímco detaily jako tenký světelný proužek na vnitřních okrajích dodávají interiéru další dávku šarmu. Nicméně Megane prostě nepůsobí tak prostorně. Renault možná interiérový a ložný prostor navýšil v porovnání s předchůdcem tohoto modelu, pořád ale působí poněkud kompaktně a tmavý strop tomu příliš nepomáhá. Například kufr Renaultu Megane, který má 434 litrů, je výrazně větší než ten u SEATu Leon, který má 380 litrů, ale kvůli poměrně malému otevírání a vysoké nakládací hraně to spíše vypadá, že se zmenšil. Navíc i úložné prostory jsou v kabině dost omezené, dveřní přihrádky jsou mělké a mezi středovou loketní opěrkou a miniaturní odkládací schránkou je také málo místa. To je rys, který je typický pro francouzské hatchbacky, ale z hlediska praktičnosti se nedá nijak obhájit. Ale pozor, Megane dostává rozložení sedadel 60/40 v základu, což je rozhodně pozitivum. Ve skutečnosti toho ve standardním vybavení dostává poměrně hodně, včetně klimatizace, ALU kol, elektrických oken, tempomatu, kotevních bodů Isofix, LED světel pro denní svícení a uzávěru palivové nádrže ve stylu F1, což znamená, že vám tankování zabere přibližně o pět sekund kratší dobu než doposud. A také nesmíme zapomenout na to, že dostal 5 hvězdiček v rámci hodnocení bezpečnosti Euro NCAP. Jediné, co by vás mohlo odradit od koupě tohoto auta, je jednotvárná přístrojová deska třídy Expression+, takže by vaší volbou měl být stupeň výbavy Dynamique Nav, díky svému dotykovému displeji (i když je menší), DAB rádiu, větším kolům, dvouzónové klimatizaci a volitelným jízdním módům (i když jich je možná nadbytek). Mimo to dostanete s výše uvedenou výbavou také startovací kartu s dálkovým ovládáním, které se Renault drží ve snaze udělat svůj hands-free klíč tak pohodlný jako kreditní kartu, přestože si v praxi připadáte spíše, jako byste s sebou nosili mobilní telefon navíc. Standardní vybavení od zahájení prodeje: Expression+ má automatickou elektronickou parkovací brzdu, LED světla pro denní svícení, tónovaná okna, přístrojový štít s multifunkčním barevným 7" TFT displejem a digitálním tachometrem, elektrická okna, kožený volant, konektivitu Bluetooth, DAB rádio o čtyřech 20 W reproduktorech s dotykovým ovládáním a vstupem AUX. Dynamique Nav přidává automatické světlomety a stěrače, bezpečnostní systém Visio active, který varuje před vybočením z jízdního pruhu, systém rozpoznávání dopravních značek, automatická dálková/poznávací světla, elektricky nastavitelná, vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka, hands-free kartu, automatickou dvouzónovou klimatizaci, systém Multisense, který poskytuje výběr z několika jízdních módů a osvětlení interiéru Ambient Lighting, Arkamys 3D Sound DAB rádio o čtyřech 35 W reproduktorech, sedmipalcový dotykový multimediální systém R-Link, včetně satelitní navigace s aktuálními údaji o provozu a mapováním západní Evropy. Dynamique S Nav zahrnuje 17-palcová ALU kola v diamantovém designu, zadní parkovací kameru s předními a zadními parkovacími senzory, extra tónovaná skla na zadních dveřích a dveřích kufru a unikátní 8,7-palcový dotykový multimediální systém R-Link. Signature Nav disponuje 18-palcovými ALU koly v diamantovém designu, LED světlomety, černým koženým čalouněním s koženým volantem Nappa a elektrochromatickým vnitřním zpětným zrcátkem. GT-Line Nav zahrnuje širší spodní přívod vzduchu k chladiči s mřížkou s voštinovým vzorem a bočními nasávacími otvory, 17 či 18-palcová ALU kola, kryty zpětných zrcátek, které ladí s předními nasávacími otvory a zadním výfukem, sportovní přední sedadla Acantara, modré prošívání s kostkovaným vzorem ve znamení loga Renault a exkluzivní barevné provedení karoserie Iron Blue. Verze GT Nav, vyvinutá a vytvořená divizí Renault Sport, nabízí spoustu unikátních technologií jako ovládání všech kol 4Control, systém Launch Control a Multi-Change Down.
80%