Nabídka motorů Meganu Sport Tourer začíná 1.6-litrovým benzínem s 81 kW. Jedná se o staromódní jednotku, jejíž produkce emisí CO2 je bohužel příliš vysoká - 159 g/km. Lepší variantou pro ty, kteří chtějí benzínový pohon, je motor 85 kW Energy TCe, jenž představuje lepší výkon navzdory tomu, že má objem jen 1.2 litru, společně se slušnou produkcí emisí CO2 - 119 g / km a oficiální spotřebou 5.3 l/100 km. Renault také nabízí 1.5-litrový diesel s 81 kW a 1.6-litrový diesel s 96 kW - ten druhý je nejlepší motor z nabídky, jelikož dodává působivý výkon díky maximálnímu točivému momentu 320 Nm. Na většině typů silnicí se cítí jako doma a skvěle funguje i na dálnici. Díky dobré izolaci hluku je tichý a pohodlný, takže pro jízdy na delší vzdálenosti naprosto ideální. Oficiální udávaná spotřeba 96 kW motoru činí 4 l/100 km a produkce emisí CO2 104 g / km. Model GT 220 se nabízí pouze v kombinaci s 162 kW benzínovým motorem - je to ten stejný, který najdeme u Renaultsport Megane, ale jeho výkon je na sportovní hatchback slabý, což platí i pro jeho jízdní vlastnosti - takže je obtížné ho doporučit, a to hlavně, když vezmete v potaz produkci emisí 169 g/km. Dostává sice lepší nastavení odpružení, které je zaměřeno na výkon a díky kterému je ovládání hbitější a náklon vozidla mírnější - ale také u něj musíte počítat s menším komfortem. Jízda s ostatními z modelů Megane Sport Tourer je jednoduchá díky měkčímu, pohodlnějšímu nastavení odpružení a dobře vyváženým ovládacím prvkům. Řízení je plynulé, lehké a přesné, zatímco přeřazování rychlostí ostré a precizní. Sport Tourer je více uzpůsoben pro jízdu na delší vzdálenosti než po úzkých vesnických silnicích, ale i na náročnějších silnicích můžete počítat s dobrým záběrem, takže je jízda bezpečná a předvídatelná. Jízda možná je jednoduchá a pohodlná, ale není tak dobrá jako v případě SEATu Leon ST nebo Volkswagenu Golf Estate - obě tato vozidla jsou přesnější, responzivnější a lépe zvládají zatáčky a hrboly. Rozdíl ale není tak výrazný - Sport Tourer jen prostě není tak napucovaný jako jeho konkurence.
60%