Nejdůležitější součástí kombíku je kufr - a v tomto ohledu si Megane Sport Tourer vede dobře, i když možná ne tolik, jako leadeři této třídy. Se zadními sedadly na svém místě kapacita činí 524 litrů, což je podstatně méně než v případě Volkswagenu Golf Estate se svými 605 litry a Peugeotu 308 SW s 660 litry, ale díky širokému otevírání a nízké, ploché nakládací hraně se v praxi zas tak malý nezdá. Bohužel ale Megane Sport Tourer není tak dobrý, jak by mohl být, co se týče jeho sklopných zadních sedadel - nedají se sklopit do úplně vodorovné pozice, což znamená, že nakládací prostor není tak všestranný jako u spousty jeho konkurentů. Pro objemnější, těžší předměty je rovná nakládací plocha víceméně nezbytná, takže se jedná o problém, na který je potřeba myslet. Na druhou stranu ale můžete zažádat o sklopné sedadlo spolujezdce, které se hodí pro nakládání mimořádně dlouhých předmětů. Zbytek kabiny je lepší. Vzadu i vepředu je spousta místa pro dospělé pasažéry a použité materiály působí silně a odolně. Jedná se o kombinací tvrdšího plastu ve spodnějších částech vozidla a měkčích materiálů v těch vyšších s tím, že oba typy jsou dostatečně odolné na to, aby vydržely kopání dětských nohou či poškrábání psími tlapkami. Rozložení přístrojové desky je přehledné a elegantní, bohužel i zde je ale pár problémů, a to hlavně se systémem infotainment. Jedná se o zařízení TomTom, které se ovládá pomocí joysticku a tlačítek na středové konzoli. Je těžké si na to zvyknout, ještě když systém zvoní, pípá a bliká snad při každé příležitosti, což vám může po pár měsících provozu začít lézt na nervy. Zbytek vybavení je dostatečně štědrý - každý model dostává klimatizaci, tempomat, elektrická okna, ALU kola, šest airbagů, startování pomocí tlačítka a USB konektivitu. Vyšší stupně vybavení dostávají navigační systém a luxusní vychytávky jako dvouzónovou klimatizaci, automatická světla a automatické stěrače. Modely Expression+ přicházejí s 16-palcovými ALU koly, zatmavenými zadními okny, předními mlhovkami, LED světly pro denní svícení, vyhřívanými a elektricky nastavitelnými zpětnými zrcátky, tempomatem, USB vstupem, klimatizací, startováním pomocí tlačítka a elektrickými předními okny. Stupeň Dynamique TomTom přidává automatická světla, automatické stěrače, dvouzónovou klimatizaci, bezklíčkový vstup a start, zabudovaný navigační systém TomTom plus sklopné sedadlo spolujezdce a fixační síť do kufru auta. GT Line TomTom má navíc 17-palcová ALU kola, extra zatmavená zadní okna, elektricky sklopná zpětná zrcátka, černé ohraničení světlometů, designovou sadu GT Line, čalounění sedadel se dvěma barevnýmí odstíny, hliníkové pedály, volant ve stylu Renaultsport, zadní parkovací senzory a vylepšený audio systém. GT220 disponuje 18-palcovými ALU koly a podvozkem Renaultsport.
60%