60%
Obsah
Řidičské dojmy
Nabídka motorů Meganu Sport Tourer začíná 1.6-litrovým benzínem s 81 kW. Jedná se o staromódní jednotku, jejíž produkce emisí CO2 je bohužel příliš vysoká - 159 g/km. Lepší variantou pro ty, kteří chtějí benzínový pohon, je motor 85 kW Energy TCe, jenž představuje lepší výkon navzdory tomu, že má objem jen 1.2 litru, společně se slušnou produkcí emisí CO2 - 119 g / km a oficiální spotřebou 5.3 l/100 km.
Renault také nabízí 1.5-litrový diesel s 81 kW a 1.6-litrový diesel s 96 kW - ten druhý…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Nejdůležitější součástí kombíku je kufr - a v tomto ohledu si Megane Sport Tourer vede dobře, i když možná ne tolik, jako leadeři této třídy. Se zadními sedadly na svém místě kapacita činí 524 litrů, což je podstatně méně než v případě Volkswagenu Golf Estate se svými 605 litry a Peugeotu 308 SW s 660 litry, ale díky širokému otevírání a nízké, ploché nakládací hraně se v praxi zas tak malý nezdá.
Bohužel ale Megane Sport Tourer není tak dobrý, jak by mohl být, co se týče jeho sklopných…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Renault Megane se většinou nachází ve stínu vozidel, mezi které se řadí například Volkswagen Golf či Ford Focus, ale o Renaultu Sport Tourer Kombi, který byl revidován v roce 2014, se vyplatí zauvažovat, pokud se díváte po praktickém, ale zároveň kompaktním autě. Je prostorný, pevně sestavený a jízda v něm je zábava. Možná nepůsobí tak sofistikovaně jako Golf Kombi, ale rozhodně je na něm spousta věcí, které z něj dělají opravu stylové auto.
Objem zadního nakládacího prostoru činí působivých…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Příliš komplikovaný navigační systém. Zadní sedadla se nesklápějí do kompletně vodorovné polohy. Konkurenti jako Volkswagen Golf Kombi nabízejí více prostoru v kufru.
- Spousta místa v interiéru. Skvělé pohodlí a jednoduchá jízda. Revidovaný model z roku 2014 vypadá dobře. Skvěle zpracováno.
60%