I když kabina Meganu Renaultsport vypadá ve srovnání s jeho novějšími konkurenty trošku zastarale, působí velice funkčně, což je v souladu s tím, co se společnost Renault u tohoto modelu zaměřila - jízdní vlastnosti. Prvkem, díky kterému kabina vypadá o něco o něco více jako z dnešní doby, je obrazovka systému infotainment, která je umístěna v horní části středové konzole, aby na ni řidič dobře viděl. Nicméně funkce obrazovky se ovládají pomocí ovladače, který se nachází kousek za řadící pákou a má na sobě několik tlačítek nastavení, mezi nimiž je umístěn vypínač. To je v pořádku, pokud auto stojí na místě, ale při jízdě to znamená, že řidič musí spoléhat na to, že šťastnou náhodou nahmatá to správné tlačítko, jinak by musel odvrátit zrak od vozovky, aby ho našel. Jelikož většina jiných systémů přešla na dotykové obrazovky, svědčí to o tom, že v tomto ohledu Megane docela zaostává. Další věc, která zážitek z jízdy s Meganem Renaultsport 275 Nav docela kazí, je množství pípání, zvonění a varovných signálů, které systém infotainment vydává - člověka totiž upřímně tak akorát otravují. Zbytek palubní desky je však zřetelný, přehledný a díky jasně rozděleným sekcím pro ovládání sterea a ventilace se v něm snadno orientuje. Volant nastavitelný ve dvou osách řidiči značně usnadňuje nalezení té správné jízdní pozice, s čímž pomáhá i sedadlo s mnoha možnostmi nastavení, a to i pro vyšší řidiče. Přední sedadla jsou potažena látkovým čalouněním v případě verzí Cup i Nav, řidiči si však mohou připlatit za vylepšená sedadla Recaro, která mají kožené čalounění. Součástí tohoto vylepšení je také to, že jsou sedadla vyhřívaná a elektricky nastavitelná. Mezi další volitelné vychytávky Meganu Renaultsport patří také panoramatická skleněná střecha a volant, řadící páka a kryt ruční brzdy v provedení Alcantara. Zadní parkovací kamera a parkovací senzory jsou součástí základního vybavení verze Nav a u modelů Cup se řadí mezi volitelné položky. Přístup k zadním sedadlům není u Meganu Renaultsport o nic horší než v případě standardního Meganu Coupe, takže by nastupování a vystupování mohlo vyšším cestujícím připomínat hodiny jógy. I tak je ale na zadních sedadlech dost místa pro pohodlné usazení dvou dospělých, i když tu prostoru na hlavu není zrovna bohatě a vysoký okraj dveřních oken vyvolává docela stísněný pocit. Za zadními sedadly se ukrývá 377 litrový zavazadlový prostor, což na několik kufrů a pár tašek bohatě stačí. Po rozdělení a sklopení zadních sedadel se nakládací prostor rozšíří na 991 litrů, což znamená, že do Meganu Renaultsport naložíte horské kolo bez toho, aniž byste ho museli celé rozšroubovat na menší části.
80%