80%
Obsah
Řidičské dojmy
Každý Renault Megane Renaultsport nyní přichází s 202 kW verzí dvoulitrového benzínového turbomotoru, který se poprvé objevil u modelů Trophy-R. Ty se dnes už nevyrábí, protože je nahradily modely Renaultsport Cup, které představují něco mezi klasickým silničním vozidlem a rychlou střelou pro track day.
Pro Megane Renaultsport Cup přinesla výkonnostní divize společnosti Renault unikátní pneumatiky Michelin, které obepínají 18-palcová ALU kola, jež lze za příplatek vyměnit za ta stejná v 19…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
I když kabina Meganu Renaultsport vypadá ve srovnání s jeho novějšími konkurenty trošku zastarale, působí velice funkčně, což je v souladu s tím, co se společnost Renault u tohoto modelu zaměřila - jízdní vlastnosti. Prvkem, díky kterému kabina vypadá o něco o něco více jako z dnešní doby, je obrazovka systému infotainment, která je umístěna v horní části středové konzole, aby na ni řidič dobře viděl.
Nicméně funkce obrazovky se ovládají pomocí ovladače, který se nachází kousek za řadící…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Pokud máte sportovní hatchbacky rádi medium rare, pak je pro vás Megane Renaultsport ideální volbou, která uspokojí vaše chuťové preference, co se týče jízdních vlastností. Na rozdíl od spousty jeho konkurentů k dosažení jeho rychlosti nevyužívá mnoho elektronických technologií. Namísto toho se spoléhá na ozkoušenou a osvědčenou metodu, kdy při jízdě dodává spoustu výkonu a o tom, jak s ní naložit, nechá rozhodnout řidiče.
Vychází z třetí generace Meganu Coupe a při vstupu na trh v roce 2010…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Systém infotainment je zastaralý a stejně tak i navigace. Zpracování není tak dobré jako u některých konkurentů, což je cena za drsnou povahu Meganu.
- Ovládací vlastnosti jsou na skvělé úrovni a nastavují laťku celé jeho třídě. Na sportovní hatchback je cenově dostupný a má nízké provozní náklady.
80%